English

رییس کل دادگستری فارس:

۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در فورگ داراب کشف شد

رئیس کل‌دادگستری استان‌ فارس گفت: با کشف دپوی ۱۰۰ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در بخش فورگ شهرستان داراب یکی از باند‌های فعال قاچاق سوخت در جنوب شرق استان فارس کشف و منهدم شد.

۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در فورگ داراب کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی گفت: در پی اقدامات نامحسوس انجام شده شب گذشته با هماهنگی مقام قضایی ضابطین به مخفیگاه قاچاقچیان وارد شدند و مخازن بزرگ دپوی گازوئیل در تعدادی از منازل فاقد سکنه کشف کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی همچنین از دستگیری ۶ نفر عوامل دست اندر کار در این قاچاق سازمان یافته خبر داد و افزود: پس از تشکیل پرونده،متهمان جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ضابطین قرار گرفتند و پرونده جهت ادامه مراحل قانونی به اداره تعزیرات شهرستان داراب ارجاع شد.

رئیس شورای قضایی استان فارس برخورد با انواع قاچاق و جرایم اقتصادی را یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی خواند و خاطر نشان کرد: متاسفانه قاچاق سوخت یکی از آسیب‌های اجتماعی در منطقه جنوب شرق فارس است که یکی از علل آن همجواری این مناطق با استان‌های ساحلی و مرزی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت است.

وی افزود: به روسا، دادستان‌ها و مسئولان تعزیرات حوزه‌های قضایی این منطقه تاکیدات ویژه‌ای جهت برخورد قاطع و بی اغماض با قاچاقچاق انجام داده ایم که کشف شب گذشته مقادیر زیادی از سوخت نمونه همکاری و تعامل ویژه دادگستری، ضابطین و تعزیرات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه