English

فرمانده انتظامی استان فارس:

جهانیان شاهد خلق حماسه ی دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن بودند

فرمانده انتظامی استان، از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه و فهیم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تقدیر و تشکر کرد و گفت: قطعا این حضور پرشور و انقلابی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم شریف فارس بوده و در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از بزرگ مردان و زنان این خطّه پهناور از کشور عزیزمان بودند.

جهانیان شاهد خلق حماسه ی دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن بودند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار رهام بخش حبیبی امروز، ۲۲ بهمن در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این مراسم گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت سرافراز و حماسه‌ساز استان فارس همگام با هموطنان سراسر کشور با حضور سرشار از بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

وی با بیان اینکه در مراسم امروز ملت ایران بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند، افزود: قطعا این حضور پرشور و انقلابی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم شریف استان فارس بوده و در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از بزرگ مردان و زنان این خطّه پهناور از کشور عزیزمان بودند.

فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در مراسم امروز، کارکنان انتظامی استان ضمن برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی مراسم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اتحاد و همدلی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین، همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در شیراز، نمایشگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برپا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه