English

طی ۹ ماهه امسال؛

۳ هزار فقره جهیزیه به مددجویان فارس اهدا شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: ۳ هزار و ۲۴۷ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در ۹ ماهه امسال با اعتبار بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان کمک‌ هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج دریافت کردند.

۳ هزار فقره جهیزیه به مددجویان فارس اهدا شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدحسن شفیعی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: پرداخت کمک ‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت از سر فصل‌های مهم حمایتی این نهاد است که مشارکت مردم و خیران در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود. 

او با اعلام اینکه در ۹ ماهه امسال ۳ هزار و ۲۴۷ فقره کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به ارزش بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان به مددجویان استان پرداخت شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۹۳ فقره جهیزیه به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان به ازدواج مجدد بانوان و ۱۷۸ هدیه ازدواج نقدی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان به نودامادهای تحت حمایت از محل درآمدهای استان و خیران و نیکوکاران تامین و مابقی از محل اعتبارات دولتی بوده است.

شفیعی با بیان اینکه همه کالاهای خریداری شده صد در صد ایرانی و تولید داخلی هستند، افزود: امیدواریم تا پایان سال و با مشارکت خیرین در استان فارس صف انتظار برای دریافت جهیزیه به صفر برسد و هیچ زوج مددجویی در صف دریافت جهیزیه نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه