English

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خبر داد؛

توزیع مرغ منجمد جهت تنظیم بازار در فارس

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در راستای تنظیم بازار مرغ روزانه در این استان، ۲۰ تن مرغ گرم به قیمت درب کشتارگاه در فروشگاه‌های منتخب طرح هفت‌واره توزیع می‌شود.

توزیع مرغ منجمد جهت تنظیم بازار در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مرتضی شریفی با اشاره به اینکه با تمهید تدابیر نظارتی مقتضی ویژه ایام شب یلدا و به تبع آن افزایش تقاضا در برخی از کالاها نظیر آجیل، خشکبار، شیرینی و میوه با هدف حفظ آرامش در بازار و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان طرح ویژه شب یلدا با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و اداره کل استاندارد برگزار شد و ضمن بازرسی های میدانی با متخلفان برخورد صورت گرفت. 

وی افزود: در راستای تنظیم بازار در هفته گذشته مقدار ۵۰۰ تن برنج، ۴۵۰ تن شکر مصرف خانوار، ۳۰۰۰ تن شکر مصرف صنف و صنعت در فروشگاه‌های منتخب طرح هفتواره (هزار فروشگاه منتخب) توزیع شد.

شریفی با اشاره به اینکه در استان فارس روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ گرم تولید می‌شود و استان با هیچگونه کمبود مرغ مواجهه نمی باشد، اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار مرغ روزانه ۲۰ تن مرغ گرم به قیمت درب کشتارگاه در فروشگاه‌های منتخب طرح هفت واره توزیع می شود.

شایان ذکر است؛ از امروز مرغ منجمد جهت تنظیم بازار در این فروشگاه‌ها توزیع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه