English

با حضور رییس کل دادگستری استان:

مشکلات حقوقی ۳۲ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران فارس بررسی شد

رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با ۳۲ نفر از خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران استان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

، در راستای اجرای برنامه‌های سند تحول قضایی در حوزه تکریم ارباب رجوع و دیدار‌های مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف مردم رئیس کل دادگستری استان فارس در رأس هیئت عالی قضایی استان با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با ۳۲ نفر از خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران استان دیدار کرد.

در این دیدار که به منظور بررسی مشکلات حقوقی و قضایی خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان انجام شد؛ رئیس کل دادگستری استان فارس و معاونین دادگستری فارس ضمن استماع اظهارات و ارشاد حقوقی درخواست‌های پیگیری پرونده‌های قضایی مراجعان را بررسی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه ما در مجموعه قضایی استان همه تلاش خود را معطوف به کاهش مشکلات مردم کرده ایم و در این بین رسیدگی به مشکلات ایثارگران و خانواده ها‌ی معظم شهداء، تکلیفی بر عهده ما مسئولین است گفت: خانواده شهداء در زمانی که این انقلاب نیازمند حمایت بود با همه توان و داشته خود و با تقدیم ارزشمندترین گوهر وجودی خود به انقلاب ادای دین کردند و باید امروز ما نیز در پاسخ به آن از خودگذشتگی، خدمت خالصانه‌ای به آنان ارائه دهیم.

 رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه دفتر حمایت حقوقی از خانواده شهداء و ایثارگران دادگستری در معیت حوزه ریاست دادگستری استان تلاش خود را معطوف به کاهش مشکلات قضایی خانواده شهداء کرده است گفت: علاوه بر این میز خدمت ویژه با حضور مسئولان قضایی استان برای سومین بار در سال جاری با حضور در بنیاد شهید استان به صورت اختصاصی در جمع خانواده‌های معظم شهداء حضور یافتیم و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادیم و تا کنون در طی این سه دیدار مردمی برگزار شده در بنیاد شهید استان در سال جاری، مشکلات قضایی ۱۱۰ نفر از ایثرگران و خانواده معظم شهدا ء بررسی شد.

وی با بیان اینکه دستورات پیگیری صادر شده در چارچوب قوانین و در نظر گرفتن حقوق همه طرفین پرونده است گفت: علاوه بر این پیگیری، تلاش مضاعفی برای ایجاد مصالحه بین طرفین پرونده در دستور کار قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به اینکه فرهنگ تکریم و احترام به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان دهنده پایبندی به ارزش‌های مذهبی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با تأکید بر اینکه بررسی مشکلات مردمی و صدور دستورات در قالب دیدار‌های عمومی در چارچوب قانون است گفت: دیدار‌های عمومی و ارتباط چهره به چهره با مراجعان زمینه اعتماد بیشتر مردم را پی خواهد داشت که در استان فارس نیز در تمام حوزه‌های قضایی در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه