English

مدیر کل راه و شهرسازی فارس:

هزینه‌های خدمات مهندسی براساس موازین قانونی دریافت می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: هزینه‌های خدمات مهندسی بر اساس موازین قانونی که همه ساله توسط شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور اعلام می‌شود دریافت می‌گردد.

هزینه‌های خدمات مهندسی براساس موازین قانونی دریافت می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، محمودرضا طالبان، ضمن اعلام خبر فوق اضافه کرد: در همین راستا هیئت ۴ نفره استانی که متشکل از معاون امور عمرانی استانداری, مدیر کل راه و شهرسازی استان, رئیس سازمان نظام مهندسی و شهرداری میباشد اختیار افزایش تا ۲۵ درصد به مبالغ اعلامی شورای مرکزی را دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خاطر نشان ساخت: در سال جاری و پس از اعلام مبالغ توسط شورای مرکزی هیئت ۴ نفره استانی هرگونه افزایش را اعمال نکردند و در حال حاضر همان مصوبه شورای مرکزی ملاک عمل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بوده است و هیچ تخلفی در این خصوص مشاهده نشده است .

طالبان تصریح کرد: در صورتی که هر کدام از شهروندان عزیز نسبت به نحوه عمل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این خصوص شکایتی دارند می‌توانند با دلایل و مستندات خود به اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و نسبت به ثبت شکایات و تخلفات سازمان اقدام کنند.

 مدیر کل راه و شهرسازی فارس متذکر شد: این اداره قطعاً به وظایف قانونی خود عمل می‌کند و شکایت‌های واصله را در کوتاه‌ترین زمان مورد بررسی قرار داد و نتیجه را به استحضار شاکیان خواهد رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه