English

استاندار فارس:

بانک های عامل ملزم به پیروی از دستورالعمل بانک مرکزی هستند

استاندار فارس با تاکید بر اینکه احداث منازل خود مالکی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: سایر بانک های عامل باید بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی، همانند بانک مسکن برای پروژه های خود‌مالکی احداث مسکن اقدام کنند.

بانک های عامل ملزم به پیروی از دستورالعمل بانک مرکزی هستند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، به نقل از استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای مسکن استان، ضمن تاکید بر اینکه احداث منازل خود‌ مالکی همانند احداث منزل در قالب نهضت ملی جهش مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: سایر بانک های عامل باید بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی، همانند بانک مسکن برای پروژه های خود‌ مالکی احداث مسکن اقدام کنند.

استاندار فارس گریزی هم به تامین آب و برق برای ساخت پروژه های مسکونی نهضت ملی جهش مسکن در سایت های مختلف داشت و افزود: دو مقطع برای تامین آب و برق در نهضت ملی جهش مسکن مورد تاکید است، در مرحله اول تامین این دو حامل برای شروع به ساخت منازل و در مرحله بعدی، منازلی که تکمیل و آماده تحویل است باید برق و آب آن ها تامین شود؛ تحت هر شرایطی تحویل واحدها به دلیل عدم وجود آب و برق به تعویق نیافتد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه آماده سازی زمین بدون افزایش قیمت های بالاسری و بدون سود انجام شود، تصریح کرد: بنیاد مسکن لازم است طبق رسالت ذاتی خود، زمین های نهضت ملی مسکن را طبق قیمت تمام شده برای ساخت منازل آماده کند.

در این جلسه عملکرد فرمانداران شهرستان ها در زمینه اجرای نهضت ملی جهش مسکن ارائه شد، همچنین مشکل تعاونی مسکن کارکنان زندان، اتحادیه مسکن نفت منطقه جنوب، تعاونی مسکن صدا و سیما، تعاونی مسکن فرهنگیان ناحیه ۲ شیراز و تعاونی مسکن فرهنگیان قلم و اندیشه بررسی و راه های برون رفت از مشکلات این تعاونی ها پایش و تصمیمات لازم اتخاذ شد. اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه آب و فاضلاب نیز ارائه شد و مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس در خصوص اقدامات لازم جهت برق دائم پروژه های آماده افتتاح در دهه ۱۴۰۲ ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه