English

مدیر کل آموزش و پرورش:

مدارس استان فارس میزبان شهدای گمنام خواهند بود

مدیر کل آموزش و پرورش فارس از حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در مدارس استان خبر داد.

مدارس استان فارس میزبان شهدای گمنام خواهند بود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدخلیل عسکری در نشست کمیته فرهنگیان و دانش اموزان استقبال از شهدای گمنام که قرار است نیمه آذرماه وارد استان شوند، با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست لذا توجه به همین امر ولی فقیه می تواند ما را در زمره شهدا قرار دهد.

وی افزود: در راستای نشر و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت باید بیش از پیش تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در همین راستا ۴ برنامه استقبال از شهدا در فرودگاه شیراز، تشییع پیکرهای مطهر شهدا در مدارس استان، تولید محتوای مناسب و تشییع کلی شهدا در شیراز در دستور کار کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان استقبال از شهدای گمنام استان فارس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حضور شهدا در مدارس و در بین دانش آموزان و‌ معلمان، رایحه ایثار و مقاومت را ماندگار می کند.

عسکری گفت: در فعالیت ها و برنامه های معنوی، هرچه ارتباط دلی ما قوی تر باشد کار ما در بین دانش آموزان اثر بخشی بیشتری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اجازه دهیم فضای استقبال و تشییع شهدای گمنام در استان فارس، دانش آموز محور شود و دانش آموزان برنامه ها را به پیش ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: مدارس میزبان شهدا مشخص و با بهره گیری از ظرفیت راویان و رزمندگان دوره دفاع مقدس، مراسم استقبال را با شکوه هر چه تمام تر برگزار کنند.

وی ادامه داد: مهم ترین عامل اثرگذاری برنامه ها بر مخاطبین، دلی بودن فعالیت عاملان به کار است لذا دست اندرکاران باید با خلوص پای کار شهدا بیایند.

عسکری اذعان کرد: در راستای مراسم معنوی تشییع شهدا، تولید محتوا با محوریت دانش آموزان انجام شود لذا روز تشییع شهدا، دانش آموزان برنامه ها را مدیریت کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه