English

مدیر کل راهداری:

محدودیت سرعت در کمربندی شیراز تغییر کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به رای جدید شورای ترافیک استان فارس، گفت: محدودیت سرعت در کمربندی شیراز به ۸۵ کیلومتر بر ساعت تغییر پیدا کرد.

محدودیت سرعت در کمربندی شیراز تغییر کرد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، علیرضا راستیار از تغییر سرعت در کمربندی شیراز خبر داد و اظهارداشت: با بررسی مجدد کارشناسی سرعت طرح در کمربندی شیراز و میانگین سرعت تردد ۸۵ درصد از خودرو‌های عبوری، محدودیت سرعت در کمربندی شیراز از ۷۰ به ۸۵ کیلومتر بر ساعت تغییر کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: این موضوع در شورای ترافیک استانداری فارس و کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی و حمل و نقل استان مطرح گردید و پس از تاییدیه فرماندهی پلیس راه استان و سایر اعضا، سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت اعمال شد. 

وی با بیان اینکه در کمربندی شیراز علاوه بر اعمال تخلف سرعت لحظه ای، تخلف سرعت متوسط نیز لحاظ می‌شود، اظهار کرد: کاربران جاده‌ای علاوه بر رعایت سرعت لحظه‌ای در زیر دوربین، می‌بایست مابین دو دوربین نیز محدودیت سرعت را رعایت کنند.

راستیار در خصوص نظارت دوربین‌های ثبت تخلف در کمربندی کلانشهر شیراز نیز بیان کرد: هم اکنون ۱۲ سامانه ثبت تخلف در کمربندی شیراز فعال هستند که فعالیت این سامانه‌ها نقش بسیار زیادی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه