English

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد:

صدور ۱۸ موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در‌ مهرماه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس از صدور ۱۸ موافقت اصولی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری فارس در مهرماه خبر داد.

صدور ۱۸ موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در‌ مهرماه

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید مؤید محسن نژاد امروز ۱۶ آبان ماه، گفت: ۱۸ موافقت اصولی پروژه‌های گردشگری در حوزه معاونت سرمایه‌گذاری این اداره کل صادر شده است که ایجاد اشتغال ۳۱۹ نفر را در پی دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس ادامه داد: در مهرماه گذشته تعداد ۶ مجوز ایجاد نیز برای پروژه‌های گردشگری در حوزه سرمایه‌گذاری اداره کل صادر شد که با حجم سرمایه‌گذار بیش از هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۹۱  نفری این مجوزها صادر شده است.

او افزود: یکی از راه‌های حمایت از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات است که این اداره کل ماهانه متقاضیان دریافت تسهیلات را جهت اخذ وام به بانک عامل معرفی می‌نماید تا شرایط مناسب‌تری در راستای حمایت از سرمایه گذران بخش خصوصی در زمینه گردشگری فراهم آید.

محسن نژاد اظهار داشت: رویکرد افراد جهت سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری رویکرد مثبتی است و علاقه‌مندان بسیاری حاضر به سرمایه‌گذاری در این بخش می‌باشند که اداره کل میراث فرهنگی استان نیز به‌ عنوان متولی تلاش دارد با سرعت دادن به درخواست‌های سرمایه‌گذاران زمینه رضایت خاطر آنان را به وجود آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه