English

با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد؛

افتتاح دومین مرکز رفاهی و بیمارسرا شیراز ویژه فرهنگیان کشور

با حضور وزیر آموزش و پرورش و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، دومین مرکز رفاهی و بیمارسرا در شهر شیراز ویژه فرهنگیان کشور به بهره برداری رسید.

افتتاح دومین مرکز رفاهی و بیمارسرا شیراز ویژه فرهنگیان کشور

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مرکز رفاهی و بیمار سرای فرهنگیان کشور در محدوه جغرافیایی آموزش وپرورش ناحیه ۳ شیراز با حضور رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش و آیت الله لطف اله دژکام؛ نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز افتتاح و به بهره برداری رسید.

این بیمارسرا دومین بیمارسرای فرهنگیان کشور در شهر شیراز است که بااعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بازسازی و مقاوم سازی شده است.

این بیمارسرا در چهار طبقه و دارای ۱۶ سویت است که ظرفیت اسکان ۶۰ نفر را به صورت شبانه روز دارا می باشد.

شایان ذکر است: با توجه به اینکه شیراز در کنار قطب زیارتی بودن،قطب پزشکی کشور است سالانه میزبان گردشگران و مهمانانی مختلفی از سراسر کشور برای موضوع درمان است لذا ایجاد زائرسرا و مرکز رفاهی در این شهر ویژه فرهنگیان کشور که درگیر موارد درمانی هستند از ضروریات است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در بازدید از بخشهای مختلف علمی پژوهشی پژوهشکده معلم فارس گفت: بر اساس مطالعات ی که در عرصه تاریخی صورت گرفته، هیچ زمانی ایران  به قدرتمندی امروز نبوده است.

بازدید از بخش های مختلف پژوهشکده از جمله؛ بخش زیست شناسی، زمین شناسی، فیزیک، شیمی، نجوم، تاریخ، گنجینه تاریخ علم و ...، از مکانهایی بود که مورد بازدید وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ وزیر آموزش و پرورش با تعدادی از پرسنل این پژوهشکده نیز گفتگو و به استماع مطالبات آن ها پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه