English

استاندار فارس:

اقدامات دولت و دستاوردهای نظام باید تبیین شود

استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم تبیین اقدامات دولت مردمی سیزدهم و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: به نظر می رسد در این زمینه عملکردها ضعیف و ناکافی بوده است.

اقدامات دولت و دستاوردهای نظام باید تبیین شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، عصر پنجشنبه‌ ۱۱ آبانماه، در همایش سفیران تبیین در شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار شهریورماه امسال رییس جمهور و هیات دولت با ایشان، عملکرد دو ساله دولت را قابل تقدیر و تجمید دانستند اما تاکید کردند که اطلاع رسانی و انعکاس این اقدامات به اذهان مردم به دلیل نارسایی در زبان رسانه‌ای دولت لازم و شایسته نیست.

وی ادامه داد: بهترین راهکار برای انتقال اقدامات انجام شده به جامعه و به ویژه به قشر جوان و نوجوان جهاد تبیین است و باید همه بدانند که در کشور به رغم تحریم ها و فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی چه اتفاقات مبارکی صورت می گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس، با اشاره به برگزاری نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضای ایران در شیراز افزود: در این کنگره میهمانان و شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف دنیا حضور داشتند که همگی اقدامات و کارهای انجام شده در زمینه پیوند کبد در شیراز را مورد تجمید قرار داده و ستودند.

ایمانیه افزود: علیرغم همه فشارها و تحریم ها شاهد هستیم که طی پنج سال گذشته تاکنون، بیشترین تعداد پیوند کبدی که در یک بیمارستان در کل دنیا می توانسته انجام شود مربوط به شیراز و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا بوده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، امروز تعداد قابل توجهی از دانشجویان خارجی در استان فارس و دیگر نقاط کشور مشغول تحصیل هستند و سالانه تعداد زیادی بیمار از سراسر دنیا برای مداوا به مرکز درمانی کشورمان و به ویژه فارس و شیراز مراجعه می کنند.

استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رفتاری که امروز از سوی رژیم صهیونیستی در مواجه با سیستم های درمانی و بیمارستان ها شاهد هستیم نفرت آور و وحشیانه است و این رژیم به شکل عامدانه بیمارستان ها و مراکز درمانی را بمباران می کند که این کار مورد انزجار هر آزاده ای در جهان است.

مدیرکل سیاسی استانداری فارس

امروز افتخار می کنیم مدافعان حرم در دفاع از انقلاب اسلامی در جهاد تبیین هستیم

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: افتخار امروز ما این است که به عنوان مدافعان حرم در دفاع از انقلاب اسلامی در جهاد تبیین فعالیت می‌کنیم.

محمد رضایی در این همایش گفت: در حوزه تبیین بدنبال دفاع هوشمندانه از انقلاب اسلامی برای خنثی کردن نقشه های دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی جهت امید آفرینی در جامعه هستیم در این راستا افتخار می کنیم که مدافعان حرم در دفاع از حریم انقلاب اسلامی در جهاد تبیین هستیم؛ زیرا جمهوری اسلامی به قول شهید حاج قاسم قرارگاه حسین ابن علی(ع) است و ما امروز در این جنگ ترکیبی شدید دشمنان انقلاب، مدافعان انقلاب در حوزه جهاد تبیین هستیم. 

مدیرکل سیاسی در ادامه بیان کرد: برای دفاع از تفکر اصیل انقلاب اسلامی معتقدیم بدون ذره ای لکنت زبان باید عمل کرد برای همین می گوییم تفکرهای لیبرالی و پوسیده میرزا ملکم خانی و تقی زاده ای جز عقب افتادگی و وابستگی به غرب نتیجه ای نخواهد داشت برای همین با تفکر حزب اللهی و با روحیه جهادی بایستی جهاد خدمت رسانی و تبیین این خدمات در جامعه توسط وفاداران به انقلاب اسلامی انجام شود.

به همین دلیل از ظرفیت سفیران تبیین برای تبیین خدمات انقلاب اسلامی در سرتاسر استان استفاده خواهیم کرد. 

رضایی در پایان بیان کرد: این همایش شروع نهضت تبیین بصورت برنامه ریزی شده است که ان شاالله بصورت منظم ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه