English

استاندار فارس در جمع فرمانداران استان:

باید امانتدار رای مردم باشیم

استاندار فارس گفت: همه ما وظیفه داریم که در جریان انتخابات امانتدار رای مردم باشیم و بکوشیم آنچه که خواسته و نظر مردم است محقق شود.

باید امانتدار رای مردم باشیم

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه، در نشست فرمانداران استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در شیراز برگزار شد، گفت: صندوق رای امانتی است در اختیار ما و تمام کاندیداها ما را امین خود شمرده‌اند و هم از لحاظ شرعی و هم قانونی و عرفی حق نداریم در این امانت خیانت کنیم.

وی، ضمن تاکید بر لزوم برپایی میزهای خدمت توسط مسئولان برای رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های آنها ادامه داد: امروز مردم بیشترین ارتباط و درگیری کاری را با مجموعه هایی مانند شهرداری ها و همچنین بیمه ها دارند و همین ارتباط زیاد موجب برخی نارضایتی ها نیز شده است که باید زمینه ای فراهم شود که مردم بتوانند مشکلات خود را بی واسطه به گوش مدیران ارشد این مجموعه ها و سایر دستگاه ها برسانند.

استاندار فارس گفت: ترتیبی اتخاذ شود که در تمام شهرداری های استان از جمله مناطق ۱۱ گانه شیراز، دفتری ایجاد شود که نماینده شهردار در آنجا حضور داشته باشد تا هر شهروند بتواند مشکل، گلایه و شکایت خود را با آن نماینده در میان بگذارد و آن فرد نیز آن مسائل را به شهردار منتقل کند.

ایمانیه، ضمن تاکید بر لزوم اهتمام ویژه مدیران برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال گفت: قطعا عملکرد خوب مدیران و مسئولان و پاسخگو بودن آنها به مردم و پیگیری مشکلات آنها تاثیر بسیار زیادی در حضور و مشارکت خودجوش مردم در انتخابات خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه