English

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری فارس:

سامانه سامد، پل ارتباطی پاسخگویی مسئولان با مردم است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباط بی‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست‌ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی است.

 سامانه سامد، پل ارتباطی پاسخگویی مسئولان با مردم است

 به گزارش خبرگزاری موج فارس، سیدمهدی خادمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه مشاور وزیر و مدیرکل شورای‌عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور و مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان از میز خدمت نمایندگی امور خارجه ویژه سفر ریاست‌جمهوری بازدید کرد و در حاشیه این بازدید، گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس‌تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.
لازم به ذکر است سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، با هدف تسهیل دسترسی‌های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه‌اندازی شده است.

 آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه