English

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر خبر داد:

بهره بردای از ۲۰ طرح تامین و انتقال برق در فارس و بوشهر

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر از آمادگی ۲۰ طرح مهم و اثرگذار در استان های فارس و بوشهر با سرمایه گذاری ۱۳ هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال برای افتتاح و بهره برداری خبر داد.

بهره بردای از ۲۰ طرح تامین و انتقال برق در فارس و بوشهر
به گزارش خبرگزاری موج فارس، یدالله حقیقی هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات دولت و تبیین دستاوردهای دولت خدمتگزار در عرصه کار و تلاش جهادی توصیف کرد و گفت: در این هفته شاهد بهره برداری از ۱۳ طرح تامین و انتقال برق در استان فارس با سرمایه گذاری ۱۰ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال و همچنین هفت طرح در استان بوشهر و جنوب کشور با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال خواهیم بود.
 
حقیقی، اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را ۱۳ هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه ساز ارتقاء زنجیره تأمین و انتقال برق و توسعه بیش از پیش صنعتی و اقتصادی استان های فارس و بوشهر خواهد بود.
 
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر گفت: افزایش ظرفیت ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه کازرون، احداث زیر ساخت‌های لازم در ایستگاه ۲۳۰ کیلو ولت صدرا برای ارتباط با ایستگاه‌های دانشگاه شیراز و سعدی، افزایش ظرفیت ایستگاه زرقان، ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت و خط انتقال کورده خنج، پست و خط ارتباطی ایستگاه کازرون چهار، خط ۶۶ کیلو ولت سیمان سپهر به ایستگاه قیر سه و زیرساخت‌های مخابراتی لازم؛ بخشی از طرح‌های قابل افتتاح در فارس است.
 
حقیقی در خصوص ۷ طرح آماده افتتاح در استان بوشهر گفت: این طرح‌ها شامل نصب یک دستگاه ترانس ۵۰۰ مگا ولت آمپری در پست ۴۰۰ کیلو ولت کنگان، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت اهرم و تقویت کلیدخانه، احداث خط هوایی ۲۳۰ کیلوولت چهارمداره ایستگاه بوشهر دو به ایستگاه پودر بوشهر، اجرای طرح‌های زیرساختی مخابراتی لازم و ... است.
 
به گفته حقیقی همه این پروژه ها به دست توانمند نیروهای متخصص ایرانی در راستای افزایش اطمینان در تامین برق پایدار و همچنین افزایش رضایتمندی مشترکان خواهد شد.
 
وی در ادامه افزود: با عنایت به دستور و تأکید مقام عالی وزارت نیرو، در اقدامی جهادی و بی سابقه در کل کشور، و با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر کلیه همکاران این شرکت و پس از رایزنی های زیاد با سرمایه گذاران بخش خصوصی، تعداد ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در ۹ ساختگاه  مختلف، علیرغم محدودیت در زیرساختهای مورد نیاز در مناطق محروم و دور افتاده استان فارس، در مدت زمان  معادل ۴۵ روز تهیه، نصب و بهره برداری شده است؛ که اجرای به موقع پروژه های در دست اقدام جهت حل مشکلات شبکه و تأمین برق پایدار و عبور موفق از پیک بار، به عنوان یک رکورد بی سابقه محسوب می گردد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه