English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

انهدام ۳۱ باند مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: طی چهار ماه اخیر ۳۱ باند مواد مخدر متلاشی و حدود ۱۶ تن انواع مواد مخدر از آنها کشف شده است.

انهدام ۳۱ باند مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار رهام بخش حبیبی در نشست خبری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد طی ده روز اخیر، ۸ باند از سارقین سابقه دار شناسایی و ۲۱ سارق دستگیر شدند که جمعا به ۲۴۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهمان دارای سابقه کیفری متعددی هستند گفت: این سرقت‌ها شامل؛ ۱۰۰ فقره سرقت به عنف تحت پوشش مامورین، ۶۰ فقره سرقت منزل، ۱۴ فقره محموله و بار کنی ، ۷ فقره سرقت خودرو، ۱۵ فقره قاپ زنی، ۲۲ فقره اماکن و درون خودرو  و ۳۰ فقره احشام می باشد.

وی افزود: ارزش اموال مسروقه معادل ۴۴۷ میلیارد ریال می باشد.

حبیبی با اشاره به اینکه طی چهار ماه اخیر ۳۱ باند مواد مخدر متلاشی و حدود ۱۶ تن انواع مواد مخدر از آنها کشف شده است ادامه داد: در این رابطه  ۵۶۳۰  متهم در استان اعم از خرده فروش، عمده فروش و توزیع کننده مواد دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

وی بیان اینکه در ارتباط با مواد مخدر ۳۴۴ خودرو و ۵۴ موتور سیکلت توقیف شدند افزود: ۲۵۲۱ معتاد متجاهر طی این بازه زمانی جمع آوری و به کمپ ها تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی فارس گفت:‌‌‌ در رابطه با باندهای اسلحه غیرمجاز ۹ باند شناسایی شدند و ۷۷۸ قبضه اسلحه غیرمجاز از آنها کشف، ۶۰۹ متهم دستگیر و به مراجعه قضایی معرفی شدند.

او با اشاره به  اینکه فضای مجازی جولانگاه بسیاری از متخلفین شده است، گفت: ۱۰ باند کلاهبرداری اینترنتی درفضای مجازی دستگیر شدند که سه باند آن مربوط به برداشت غیرمجاز (فیشینگ ) بود‌ه و در مجموع ۶۷ میلیارد تومان به مال باختگان بازگشت.

سردار حبیبی اضافه کرد: موضوعی که در فضای مجازی به آن دقت نمی‌شود، هتک حیثیت آبروی افراد و خانواده است که به صورت ویژه آن را در دستور کار قرار دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه