English

عزم جزم مدیریت شهری برای ایجاد و ساماندهی باغ‌های مهربانو در شیراز

شهردار و عضو هیئت‌‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز بر ایجاد و ساماندهی باغ‌های مهربانو ویژه بانوان به نسبت عادلانه برای همه شهروندان در مناطق برخوردار و کم‌ برخوردار یازده‌گانه تأکید کردند.

عزم جزم مدیریت شهری برای ایجاد و ساماندهی باغ‌های مهربانو در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، جلسه پیگیری مصوبه ایجاد و‌ ساماندهی باغ‌های مهربانو با حضور محمد حسن اسدی شهردار، افسانه خواست‌ خدایی عضو هیئت‌رئیسه و رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر و شهرداران ۱۱ منطقه شیراز تشکیل شد.

در این جلسه که روند ایجاد و ساماندهی باغ‌های مهربانو در مناطق یازده‌گانه مورد بررسی مدیریت شهری شیراز قرار داشت، نسبت به مسائلی نظیر جانمایی و تملک اراضی مناسب برای ایجاد این باغ در مناطق مختلف و همچنین ساماندهی و بهره‌برداری از آن در مناطقی که این پروژه فرهنگی-اجتماعی ویژه بانوان تا حد مطلوبی پیش رفته، تأکید شد.

 

باغ‌های مهربانو؛ بستری مناسب در ابعاد مختلف ویژه بانوان کلان‌شهر شیراز 

شهردار شیراز در این جلسه از عزم شهرداری برای ایجاد و ساماندهی باغ مهربانو در مناطق یازده‌گانه خبر داد و‌ بر رفع موانع و تسریع در عملیات اجرایی به منظور اتمام به‌ موقع تأکید کرد.

محمدحسن اسدی که پروژه‌های مختلف شهری را با حمایت شورای اسلامی شهر و همکاری خانواده بزرگ شهرداری شیراز به نفع و برای شهروندان اجرا می‌کند، از باغ‌های مهربانو به‌ عنوان ایجاد ظرفیتی ویژه بانوان یاد کرد.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز، ایجاد باغ مهربانو را بستری مناسب در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و رویکرد نشاط، سلامت و گسترش توانمندسازی اقتصادی بانوان خواند.

 

تأکید بر ایجاد و ساماندهی باغ‌های مهربانو به نسبت عادلانه برای همه شهروندان اعم از مناطق برخوردار و کم‌برخوردار 

عضو هیئت‌ رئیسه و رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه با تصریح بر ضرورت توجه به نیازهای بانوان در مدیریت شهری، در ایجاد و ساماندهی باغ مهربانو به نسبت عادلانه برای همه شهروندان در مناطق مختلف اعم از برخوردار و کم‌برخوردار تأکید کرد.

افسانه خواست‌خدایی که به تفصیل در مورد مسائل جانمایی، تملک و ساماندهی باغ مهربانو در هر منطقه سخن می‌گفت، خواستار پیگیری و مانع‌ زدایی در اجرای این روند و تسریع در عملیات این پروژه فرهنگی-اجتماعی در تک تک مناطق یازده‌گانه شد‌.

بنا به اظهار این مقام پارلمان شهری شیراز که تأکید ویژه‌ای به ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و پلازای شهری برای نشاط و امنیت بانوان و خانواده دارد، باغ‌های مهربانو بستری برای پاسخگویی به نیازهای اجتماعی بانوان و رضایتمندی شهروندان هستند که همه مردم باید به‌ نحو شایسته، از این باغ‌ها استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه