English

عضو شورای اسلامی شیراز مطرح کرد؛

خریداری ۴۵ دستگاه ون با اولویت استفاده افراد توان خواه /در برنامه ریزی و بودجه به معلولان توجه ویژه شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پیگیری و رسیدگی به مطالبات معلولین و افراد توان خواه نباید پنهان و مغفول بماند.

خریداری ۴۵ دستگاه ون با اولویت استفاده افراد توان خواه
/در برنامه ریزی و بودجه به معلولان توجه ویژه شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مسعود زارعی عضو شورای اسلامی شهر شیراز در نشست مشترک با مشاوران معلولین در مناطق یازده گانه شهرداری شیراز با بیان اینکه پیگیری درخواست ها و مطالبات افراد توان خواه می بایست با جدیت دنبال و در بودجه و اعتبارات به آن توجه ویژه شود، تصریح کرد: برای خدمات دهی بهتر به این قشر در جامعه می بایست وظایف ذاتی هر دستگاه در حوزه معلولین احصا و متناسب با آن اعتبار و اقدام اثر بخش در نظر گرفته شود.

زارعی عضو شورای اسلامی شهر شیراز، راهکار اثر بخشی اقدامات دستگاه های متولی را پرهیز از موازی کاری عنوان و خاطر نشان کرد: پیگیری و تکمیل اقدامات ناتمام گذشته، انجام فعالیت غیر موازی و هم راستا و ایجاد حساسیت برای مدیران در اجرای آئین نامه و دستورالعمل ها، مهمترین اقداماتی است که قطعا نتایج آن در جامعه ملموس و اثربخش خواهد بود.

شهرداری برای اتوبوس ۸۰ و برای قطارشهری ۹۰ درصد یارانه پرداخت می‌کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: شهرداری برای حمایت و تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل همگانی در کلان شهر شیراز برای اتوبوس ۸۰ و مترو ۹۰ درصد یارانه پرداخت می نماید‌.

هادی شه دوست شیرازی درنشست دبیرخانه مناسب سازی کلان شهر شیراز با بیان اینکه بیشترین یارانه پرداختی به مناطق کم برخوردار اختصاص می یابد، اظهار داشت: با وجود اینکه سهم شهروندان در هر دو بخش بسیار ناچیز است اما در حوزه قطار شهری هنوز ظرفیت مسافر، کامل نشده است.

معاون شهردار شیراز افزود: از شهروندان تقاضا داریم سفرهای شخصی خود را مدیریت کرده و از حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

شه دوست شیرازی با اشاره به خدمات دهی ۵ دستگاه ون به افراد توان خواه در کلان شهر شیراز و تسهیل در استفاده این قشر از ناوگان اتوبوس رانی، بیان داشت: خرید ۴۵ دستگان ون جدید برای توسعه خدمات دهی به سایر شهروندان فهیم کلان شهر شیراز با اولویت افراد توان خواه قطعی شده است که بر اساس برنامه در آینده نزدیک به این بخش اضافه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه