English

معاون آموزش و پرورش خبر داد:

درخشش دانش آموزان فارس در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی کشور

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از درخشش دانش آموزان فارس در رشته های آوایی، مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی کشور خبر داد

درخشش دانش آموزان فارس در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی کشور

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علی رضا شادباش در این خصوص گفت: ۲۲ نفر از دانش آموزان در رشته های آوایی شامل: قرائت تحقیق و الگوی تلاوت، حفظ، دعاخوانی، مداحی و اذان به مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی کشور راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش فارس افزود: مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز امسال در دو گروه آوایی و پژوهشی با شرکت ۴۸۰هزار نفر دانش آموزان از مرحله مدرسه آغاز و از این تعداد ۱۲۰ هزار نفر در ۵۹ منطقه‌ به رقابت پرداخته و ۸هزار نفر به مرحله چهارده گانه که در اسفند ماه در ۱۵ منطقه، شهرستان و نواحی برگزار شد به رقابت پرداختند.

شادباش افزود: خروجی چهارده گانه هزار و  ۸۰۰ نفر دانش آموز بود که در اردیبهشت ماه در شیراز در مرحله استانی رقابت کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۷۶ نفر دانش آموز پسر و دختر در ۱۰ رشته به مرحله مقدماتی کشور انتخاب و در رشته حفظ و گفتمان مهدوی  به صورت آنلاین و برخط با دانش آموزان هم رشته ای خودشان در کل کشور به رقابت پرداختند و در بقیه رشته ها آثار ارسال گردید.

شادباش ادامه داد: در گروه آوایی تعداد ۳۲ نفر دانش آموز دختر و پسر به مرحله مقدماتی کشور راه یافته و با دانش آموزان کل کشور در مشهد به رقابت پرداختند که خوشبختانه با تلاش همکاران قرآنی و دانش آموزان ۲۲ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی گفت: دانش آموزان دختر زهرا دهقانی، زینب دلیر، ریحانه منفرد و مریم نظری در رشته قرائت، فاطمه نعمتی و مبینا اسماعیلی در رشته حفظ، زهرا زارعیان وفاطمه زهرا فقیهی امین در رشته دعاخوانی توانستند از بین دانش آموزان کل کشور موفق به کسب رتبه و راهیابی به مرحله نهایی کشور شوند. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: در بخش آوایی پسران مهدی جعفری و محمد صدرا غلامی در رشته قرائت تحقیق، قدرت الله امیدواری، حسین باقری و عزیزی پناه در رشته اذان، علی خلیفه، سدیس نوری و امیرحسین محمدی در رشته حفظ محمد مهدی گرامی و سید میر علی می قادری در رشته مداحی موفق به کسب رتبه و راهیابی به مرحله نهایی کشور شوند. 

گفتنی است: دانش آموزان محمد حسین ابوئیان و حامد نظری فرد به مرحله رای مردمی  جهت انتخاب معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه