English

با تلاش مبتکران جوان انجام شد؛

طراحی سیستم تبادل ارز‌های دیجیتال توسط متخصصان شرکت دانش بنیان درمرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک صنعتی بزرگ شیراز

مبتکران جوان شیرازی درمرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک صنعتی بزرگ شیراز موفق به طراحی و ساخت سیستم تبادل ارز‌های دیجیتال شدند.

طراحی سیستم تبادل ارز‌های دیجیتال توسط متخصصان شرکت دانش بنیان درمرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک صنعتی بزرگ شیراز

به گزارش  خبرگزاری موج از فارس، گلریز ،مدیر عامل شرکت پیشرو ویژن مستقر درمرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: با استفاده از این سیستم تبادل ارز‌های دیجیتال بدون ردیابی و شناسایی گیرنده و فرستنده  امکان پذیر است.

گلریز افزود : این فناوری در زمینه صادرات نفتی کشور کارایی بسیاری دارد و می‌توان پول حاصل از فروش نفت را در قالب ارز دیجیتال بدون ردیابی و به صورت آنی و لحظه‌ای دریافت کرد.

او ساخت این دستگاه را کمتر از یک سال اعلام کرد و گفت: نداشتن سرمایه اولیه و تحریم ها باعث شد برای کامل کردن طرح از هارد، رم و مادر بورد رایانه‌های اوراقی استفاده شود.

طراح این فناوری افزود: به علت نداشتن محدودیت و غیر متمرکز بودن معاملات، با استفاده از این دستگاه از هر جای دنیا می‌توان هر تراکنشی را به حساب شخص، شرکت یا ارگان رد و بدل کرد.

این مبتکر جوان ، افزایش حجم معاملات خارجی ،امنیت بالا، نقل و انتقال پول در حجم زیاد ، درآمد زایی بالا ، تسهیل در معاملات ارزی و نداشتن قابلیت رهگیری را از مهمترین ویژگی‌های این طرح اعلام کرد.

سیستم تبادل ارز‌های دیجیتال به همت گلریز، زراعی و دلاوری سه جوان شیرازی طراحی و تولید شده است و هم اکنون هر هفته یک سرور توسط این گروه ساخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه