English

همزمان با سراسر کشور؛

سومین حرم اهل بیت پر از نوای استکبارستیزی شد

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز، ۱۳ آبان در تمام شهرها و بخش‌های مختلف استان فارس بخصوص در شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) با نوای استکبارستیزی برگزار شد.

سومین حرم اهل بیت پر از نوای استکبارستیزی شد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، مردم شهیدپرور و ولایت‌پذیر استان فارس و شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)، همزمان با سراسر کشور با خیابان آمدند و نوای استکبارستیزی سردادند.

راهپیمایی 13 آبان در شهر شیراز و مرکز استان فارس طبق برنامه آغاز شد و راهپیمایان از مسیر‌های مشخص شده راهپیمایی از جمله میدان شهدا- خیابان پیروزی و خیابان شهید دستغیب به سمت خیابان 9 دی حرکت کرده‌اند.

همچنین مسیر دیگر راهپیمایان از  میدان شاهزاده قاسم - خیابان حضرتی به سمت خیابان 9 دی است که در این مسیر نیز راهپیمایان در انتهای خیابان 9 دی، ورودی بست شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) گردهم آمدند و پس از سخنرانی منوچهر متکی وزیر اسبق امورخارجه کشورمان، قطعنامه با تکبیرهای جمعیت حاضر، به تأیید رسید.

13آبان شیراز

مردم همیشه درصحنه استان فارس از پیر و جوان، دانشجو و طلبه، کارگر و مهندس، همه و همه آمدند تا یادآوری کنند که مستکبران جهان، به ویژه آمریکا و اسرائیل هیچ جایی در دل مردم مظلوم ندارند؛ و برائت جویند از آنهایی که دل خوش کرده اند به لبخندهایی که خون به همراه دارد.

آری! مردم خداجو، متدین و ولایتمدار فارس امروز بار دیگر به ندای ولی امر زمان خود لبیک گفته و ندای استکبارستیزی را دوباره سردادند تا همه مردم دنیا بدانند که ایران و ایرانی زیر بار ذلت و استکبار نمی‌رود.

شعارهای راهپیمایان که بیشتر آن را دختران و پسران جوان تشکیل می‌دهند، هیهات من‌الذله، مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا است. در این مراسم راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکادرهایی، روز 13 آبان را روز به ذلت کشیدن آمریکا نامیده و تاکید دارند، این روز، روز به رخ کشیدن قدرت جمهوری اسلامی ایران علیه استکبار است.

و به درستی که  13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور رخدادهای مهم و آموزنده‌ای است که هر یک سرفصل نوینی در تاریخ استکبارستیزی آنان به شمار رفته و اندیشیدن به آن سبب بازتولید و روح انقلابی و بیان فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا» در جامعه می‌شود‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه