English

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و بین‌الملل موکب احمد بن موسی خبر داد:

کربلا بارانی است؛ خدمات‌دهی موکب احمد بن موسی بر قوت خود باقی است

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و بین‌الملل موکب احمد بن موسی (ع) با اشاره به بارش باران در شهر کربلا، گفت: خدمات‌دهی موکب احمد بن موسی (ع) همچنان بر قوت خود باقی است.

کربلا بارانی است؛ خدمات‌دهی موکب احمد بن موسی بر قوت خود باقی است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی موکب احمدبن موسی(ع) از کربلای معلی، میلاد امیری‌نژاد، مسئول کمیته روابط عمومی و بین‌الملل موکب احمدبن موسی(ع) امشب، ۲۹ مهرماه گفت: نزول رحمت الهی عصر امروز در کربلای معلی صورت گرفت که موجب آبگرفتگی معابر کربلا و همچنین تخریب بسیاری از موکب ها شد.

وی افزود: با این وجود خدمت رسانی در موکب احمدبن موسی(ع) همچنان با قوت ادامه دارد و بحمد الهی خللی در این زمینه ایجاد نشده است.

امیری‌نژاد با بیان اینکه موکب احمدبن موسی(ع) هم اکنون میزبان خیل عظیم زائران اربعین حسینی از تمام استان های کشورمان است، گفت: خادمان موکب احمدبن موسی(ع) تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات انجام می دهند.

مسئول کمیته روابط عمومی و بین‌الملل موکب احمدبن موسی(ع) اظهار کرد: علی‌رغم اینکه آبگرفتگی نیز در محیط موکب وجود داشت اما با اقدام به موقع خادمان موکب این مشکل برطرف شده است و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی یادآور شد: هرچه که به روز اربعین نزدیک‌تر می‌شویم، بر تعداد زائران افزوده می‌شود اما با این وجود خادمان موکب احمدبن موسی(ع) نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند که بتوانند از زائران بیشتری پذیرایی کنند.

امیری نژاد با بیان اینکه آخرین گروه از تیم اطلاع‌رسانی موکب احمد بن موسی (ع) در قالب 17 نفر امروز به سرزمین کربلا اعزام شدند، افزود: آخرین گروه این موکب در حوزه بین‌الملل هستند که در قالب یک گروه 16 نفره که مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، چینی هستند روز سه‌شنبه به سرزمین کربلا اعزام می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه