English

استاندار فارس در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور:

گستردگی روحیه خیر و نیک اندیشی یکی از سرمایه های مهم استان فارس است

استاندار فارس در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به پیشینه عمیق و ریشه دار امور خیر در استان فارس، تأکید کرد: گستردگی روحیه خیر و نیک اندیشی یکی از سرمایه های مهم استان است.

گستردگی روحیه خیر و نیک اندیشی یکی از سرمایه های مهم استان فارس است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در دیدار پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به پیشینه عمیق و ریشه دار امور خیر در استان فارس، تأکید کرد: گستردگی روحیه خیر و نیک اندیشی یکی از سرمایه های مهم استان است.

وی ادامه داد: خیران استان فارس در ابعاد مختلف آموزشی، درمانی، ورزشی، فرهنگی، راه و سایر امور فعال هستند به گونه ای که بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی این نیک اندیشان به خدمات درمانی و بهداشتی در استان اختصاص داده شده است.

استاندار فارس در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور

استاندار فارس با تأکید بر اینکه مدیریت ارشد استان فارسT رسیدن به خودکفایی را از مهمترین و تأثیرگذارترین کارکردهای کمیته امداد، می داند، افزود: افتخار ما نباید افزوده شدن بر تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد باشد، بلکه باید با عملکرد مناسب در زمینه ایجاد اشتغال و خودکفایی، به آمار مددجویانی که از کمیته امداد جدا شده و خود کارآفرین هستند افتخار کنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با یادآوری  اینکه در سال گذشته اقدامات مناسبی از سوی کمیته امداد در استان فارس انجام شده است، گفت: اختصاص تسهیلات اشتغالزایی و فراهم کردن زمینه های شغلی متعدد برای مددجویان در دستور کار مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) در فارس بوده که نتایج مطلوبی در پی داشته است.

استاندار فارس در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های انجام شده در استان و حمایت های استاندار فارس در جهت دستیابی کمیته امداد به اهداف پیش رو، گفت: کمک های مردمی استان فارس به کمیته امداد از میانگین کشوری بالاتر است که این به روحیه خیرخواهی و نیک اندیشی مردم این استان نیز مربوط است.

وی همچنین با اشاره به همکاری های دولت با کمیته امداد به جذب 100درصدی تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان فارس اشاره کرد و افزود: میزان جذب این تسهیلات در کشور 90 درصد بوده که نشان دهنده پیشتازی استان فارس در این موضوع است.

استاندار فارس در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور

به گزارش موج، در ادامه این دیدار تفاهم نامه ساخت دو هزار مسکن نیازمندان در استان فارس، توسط استاندار فارس و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضاء رسید.

براساس این تفاهم نامه که در دفتر استاندار فارس امضا شد، استانداری فارس و کمیته امداد امام خمینی(ره)  همکاری های مشترک در زمینه کاهش فقر و توانمندسازی نیازمندان استان را از طریق ساخت دو هزار واحد مسکونی نیازمندان در دوره زمانی دو ساله دنبال می کنند.

همچنین براساس این تفاهم نامه کاهش فقر و توانمند سازی نیازمندان استان فارس برای ایجاد 20 هزار فرصت شغلی پایدار از طریق اجرای طرح های خود اشتغالی، کارآفرینی و... از محل منابع قرض الحسنه بانکی حوزه اشتغال در دوره زمانی دو ساله برنامه ریزی می شود.

تقویت و افزایش میزان سپرده های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از دیگر بندهای این تفاهم نامه است که به امضای استاندار فارس و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه