English

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع):

حضرت احمدبن موسی(ع) مورد محبت ویژه امام موسی بن جعفر(ع) بودند

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) گفت: حضرت احمدبن موسی(ع) از شخصیت‌های مورد محبت ویژه از ناحیه امام موسی بن جعفر(ع) بودند.

حضرت احمدبن موسی(ع) مورد محبت ویژه امام موسی بن جعفر(ع) بودند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) امروز در دیدار با تولیت حرم کاظمین عنوان کرد: امید است با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین حرم حضرت شاهچراغ(ع) و حرمین مطهر امام موسی کاظم(ع) و امام جواد(ع) همفکری و انتقال تجربیات افزایش یابد.

آیت الله دستغیب بیان کرد: اهل‌بیت(ع) در طول تاریخ مظلوم بودند اما مظلومیت آنها سبب محبوبیت آنها شده است و این مطلب را ما به وضوح می بینیم که با تخریب قبر امامان(ع) در بقیع توسط خاندان منحوس آل سعود شاهد ادامه این مظلومیت در عصر کنونی بودیم اما برخلاف تصور دشمن، این کار سبب افزایش عشق و علاقه به اهل‌بیت(ع) شد چراکه مسلمان عاشق شخصیت امامان(ع) هستند و این عشق و علاقه زائل شدنی نمی باشد.

مسئول مدرسه علمیه رضویه شیراز در ادامه اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله به زودی با ظهور امام زمان(عج) و نابودی و اضمحلال رژیم آل سعود شاهد ساخت حرم برای امامان مظلوم در بقیع خواهیم بود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضرت احمدبن موسی(ع) آن چنان که در نقل ها از جمله نقلی که از مرحوم شیخ مفید(ره) در کتاب گران سنگ ارشاد آمده، از شخصیت‌های مورد محبت ویژه از ناحیه امام موسی بن جعفر(ع) بودند و همین سبب جایگاه و منزلت ویژه ایشان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه