English

همکاری شرکت مخابرات و گروه مپنا در زمینه اینترنت‌ اشیاء آغاز شد

نشست مشترک مدیران شرکت مخابرات و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) برای آغاز رسمی همکاری و تشکیل کارگروه‌های مشترک در حوزه اینترنت اشیاء، امروز پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

همکاری شرکت مخابرات و گروه مپنا در زمینه اینترنت‌ اشیاء آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مخابرات، در این نشست که با حضور مهندس مجید‌ سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات و معاونان و مدیران ارشد شرکت و دکتر محمدحسین رفان، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا و مدیران این مجموعه در محل شرکت مکو برگزار شد، راهکارهای استفاده از توان شرکت مکو در زمینه مدیریت نوآوری و توسعه کسب‌وکار مبتنی بر اینترنت اشیاء، علوم داده و هوش مصنوعی موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.
 در این نشست صمیمانه، روش‌های توسعه فعالیت و توانمندسازی شرکت مکو با استفاده از زیرساخت کشوری شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های داده و سازمانی و همچنین راهکارهای تقویت همکاری دو مجموعه در زمینه‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های دیجیتال بررسی شد.

شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، یک بنگاه اقتصادی دانش‌بنیان ایرانی است که سال ۱۳۸۳ در منطقه فردیس کرج تأسیس شده و به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود، در زمینه توسعه، طراحی و ساخت انواع سامانه‌های اتوماسیون و کنترل فرآیندهای صنعتی فعالیت می‌کند.

فعالیت این شرکت در بخش‌ها و حوزه‌های صنعتی و غیرصنعتی همـچون خانه هوشمند و حمل‌ونقل هوشمند، مدیریت نوآوری و توسعه کسب‌وکار مبتنی بر فناوری‌های دیجیتال، اینترنت اشیاء، علوم داده و هوش مصنوعی استوار است.

در نشست امروز، داوود زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان، رضا خلیلی معاون شبکه، یاسر باقری مدیرکل توسعه کسب‌وکار  و عبدالله بیان مدیر مخابرات منطقه البرز، مهندس سلطانی را همراهی می‌کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه