English

مدیرعامل شرکت مخابرات:

ارتقای حوزه‌های دانش‌بنیان به اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی وابسته است

مهندس مجید‌ سلطانی در همایش مخابرات و تحول دیجیتال و نقش آن در صنعت کشاورزی با بیان اینکه ارزش افزوده به اینترنت اشیاء بستگی دارد، گفت: شرکت مخابرات به طور نظام‌‌مند از حوزه‌های اقتصادی به‌ویژه در بخش مهم و اساسی مانند کشاورزی و دامپروری با در اختیار گذاشتن آخرین فناوری‌های مربوط به اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی حمایت می‌کند.

 ارتقای حوزه‌های دانش‌بنیان به اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی وابسته است
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مخابرات، مهندس مجید‌ سلطانی، در همایش مخابرات و تحول دیجیتال و نقش آن در صنعت کشاورزی که امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در منطقه البرز با حضور تعدادی از معاونین ستادی و مدیران مخابرات برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد‌محور در سایه ورود به حوزه هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به موضوع توسعه کسب‌و‌کار مبتنی بر زیست‌بوم نوآوری افزود: ایجاد زیست‌بوم نوآوری و خلاقیت در رشد صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات با استفاده از ظرفیت‌های فکری و علمی جامعه میسر است.

مهندس سلطانی، اولویت‌های شرکت مخابرات ایران در حوزه انقلاب صنعتی چهارم  را طراحی و تدوین سیاست‌های اجرایی و عملیاتی  و ایجاد شبکه هم‌افزایی دانست و گفت: چالش‌های اصلی پیش روی ذی‌نفعان در نوآوری، ناکافی‌بودن خط‌ مشی‌ها، منابع و دانش مناسب برای نوآوران و تغییرات دیجیتالی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: توسعه نظامات کلیدی نوآوری با هدف تسریع بهره‌برداری از فرصت‌های تحول دیجیتال و استفاده از ظرفیت بخش‌های مهم اقتصادی مانند کشاورزی، بسیار اساسی است که در همایش امروز، نکاتی کاملاً عملی برای پیشرفت اقتصاد مبتنی بر نوآوری کشاورزی به عنوان تضمین‌کننده امنیت و سلامت غذایی جامعه و نقش مخابرات در  تحقق آن مطرح شد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه