English

مراسم درختکاری به یاد شهدای شرکت مخابرات ایران با کاشت نهال در جنگل های هیرکانی برگزار شد

همزمان با هفته منابع طبیعی و فرارسیدن روز درختکاری، مراسم کاشت ۳۳۲ اصله نهال به یاد ۳۳۲ شهید گران قدر شرکت مخابرات ایران و باهدف احیاء جنگل های هیرکانی در منطقه صومعه سرا استان گیلان و در شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

مراسم درختکاری به یاد شهدای شرکت مخابرات ایران با کاشت نهال در جنگل های هیرکانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، شرکت مخابرات ایران با شعار حامی طبیعت و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، این اصله نهال ها را در راستای نکوداشت ۳۳۲شهید شرکت مخابرات ایران به صورت پلاک های تهیه شده به نام و یاد هر شهید و جمعا ۳۳۲ پلاک در کنار نهال ها ، این برنامه فرهنگی را انجام داد.

بر اساس این گزارش، هدف از این فعالیت با عنوان نجات محیطزیست و حفاظت و مراقبت از گونه های ارزشمند گیاهی برای نسل های بعدی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان گران قدر شرکت مخابرات ایران است.

گفتنی است جنگل های هیرکانی از مهم ترین گونه های پوشش گیاهی و جنگل های جهان با قدمتی در حدود ۴۰ میلیون سال و رو به انقراض است و شرکت مخابرات ایران در راستای اصول مسئولیت اجتماعی در تلاش برای جلب توجه عمومی و نگهداشت این گونه ارزشمند پوشش گیاهی در راستای حفظ و حراست از محیطزیست است.

همچنین همزمان با هفته منابع طبیعی، مراسم روز درختکاری در شرکت مخابرات ایران برگزار شد

بر این اساس، همزمان با روز درختکاری، و هفته منابع طبیعی و با حضور تعدادی از مدیران شرکت مخابرات ایران چند اصله نهال در محوطه عمومی بوستانی در منطقه ۵ شهرداری تهران، کاشته شد.

در این مراسم که مقارن با جشن بزرگ میلاد حضرت امام زمان (عج) و نیمه شعبان برگزار شد ، به سنت هرساله بر طبق مسئولیت های اجتماعی شرکت مخابرات ایران طی یک برنامه فرهنگی مراسم کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه