English

اسماعیل قربانی خبر داد:

پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات اصفهان تا پایان شهریور ماه

مدیر مخابرات منطقه اصفهان از پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات تا پایان شهریور ماه خبر داد.

پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات اصفهان تا پایان شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی با اشاره به برگزاری نشست ویژه بررسی پرداخت مطالبات همکاران بازنشسته با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با تصویب هیأت مدیره و تاکید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، تلاش خواهیم کرد مطالبات معوق همکاران عزیز بازنشسته را  به یاری خداوند متعال تا پایان شهریور ماه سال جاری از محل تعیین شده پرداخت نمائیم .

وی ضمن تقدیر و تشکر از بازنشستگان به خاطر سالها تلاش و کوششی که در راستای تعالی مخابرات ایران انجام داده اند ، از همکاران بازنشسته بعنوان تاریخ شفاهی مخابرات یاد کرده و با تاکید بر ارزشمندی کار این عزیزان اظهار داشت : در  راستای تحقق هر چه سریعتر تکلیف تعیین شده از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: بخش قابل ملاحظه ای از مطالبات مخابرات از مشتریان متوجه اپراتورها و شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر نهادها و سازمانها می باشد که انتظار است با پرداخت بموقع بدهی ها از سوی ایشان ، در پرداخت مطالبات همکاران بازنشسته سرعت عمل بیشتری اتفاق بیافتد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ایشون اگر بازنشستگان را قبول داره درب اداره را به روی این افراد نبنده .دم خروس را ببینیم یا قسم حضرت عباس را... این پستها و مقام ها به کسی وفا نکرده این بازنشستگان همان کسانی هستند که قبل از شما در همین شرکت پست ومقام داشتند ولی الان توسط شما و امثال شما با انها اینگونه برخور میشود.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه