English

عملکرد موفق ذوب آهن اصفهان در تامین مواد اولیه در ایام نوروز

ذوب آهن اصفهان موفق شد در ایام تعطیلات نوروز در زمینه تامین مواد اولیه و حمل این مواد با وجود محدودیت های ترافیکی این ایام موفق عمل کند ‌.

عملکرد موفق ذوب آهن اصفهان در تامین مواد اولیه در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، علی نصیری معاون بازرگانی ذوب‌آهن اصفهان با بیان این خبر گفت : در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، در ایام تعطیلات نوروز ( ۱۵ روز اول سال ) مواد اولیه مورد نیاز این مجتمع صنعتی از جمله سنگ آهن به میزان 56411 تن و زغال سنگ به میزان 47669 تن و کک وارداتی به میزان 20756 تن تامین و تحویل شد که به نسبت سال های گذشته در این ایام بی سابقه است.

معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان همچنین از موفقیت این مجتمع عظیم صنعتی در بارگیری ۱۱۱هزار تن سنگ‌‌آهن از مبداء سنگان به این شرکت طی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ توسط بخش حمل و نقل ریلی با ۱۶۷۲ واگن خبر داد.

دکتر علی نصیری این دستاورد را نتیجه استقرار نماینده ویژه حمل در منطقه و زحمات و تلاش شبانه‌روزی بخش حمل و نقل شرکت و همکاران مستقر در منطقه برای حمل‌و نقل جاده‌ای و ریلی دانست و اظهار داشت: تحویل سکو بارگیری سنگ‌آهن در تاریخ چهارم تیرماه سال گذشته انجام شد و شروع بارریزی در سکو ۲۸ تیرماه و بارگیری ریلی نیز در تاریخ ششم مهرماه سال قبل به انجام رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه