English

پیکر سردار سرلشکر شهید زاهدی در اصفهان تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه 18 فروردین با حضور گسترده مردم و مسئولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع شد.

پیکر سردار سرلشکر شهید زاهدی در اصفهان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، پیکر این سردار شهید پس از تشییع بر دوش مردم و مسئولان در کنار سرداران شهید احمد کاظمی ، شهید خرازی و شهید ردانی‌پور در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشکری از جمله سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح٬ سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان ، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان٬ مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مدیران شهری و استانی و همچنین جمعی از کارکنان ذوب آهن اصفهان برگزار شد .


در این مراسم مقامات عالی نظامی کشور از جمله سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنان خود ضمن ستودن فداکاری های سردار شهید محمدرضا زاهدی در دوران دفاع مقدس و در دفاع از جبهه مقاومت اسلامی و ستودن حماسه آفرینی های سایر رزمندگان و افسران سپاه قدس که همراه با سردار شهید محمدرضا زاهدی  در محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسیده بودند به تشریح شکست ها و نقاط ضعف دشمن زبون صهیونیستی و بیان خط مشی نظامی،سیاسی کشورمان در دفاع از مقاومت اسلامی در جهان و منطقه و به ویژه امت مظلوم فلسطین و غزه  پرداختند و از امت قهرمان و شهید پرور اصفهان و حضور گسترده آن ها در این مراسم تشکر کردند. تشییع کنندگان  در مسیرتشییع جنازه سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی با  مشت های گره کرده و شعار های کوبنده مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و لعنت الله علی الاسراییل پیکر این شهید والا مقام اصفهانی را در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپردند.

پیکر سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی، عصر روز گذشته وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان شد و پس از استقبال باشکوه مسوولان کشوری و لشکری استان برای وداع دوستان و اقوام آن شهید به مصلای نماز جمعه رهنان انتقال یافت.

سپس مراسم وداع با شهید زاهدی در گلستان شهدای اصفهان با حضور جمع بسیاری از همرزمان و مردم داغ‌دیده اصفهان برگزار شد.

سردار زاهدی و دیگر همرزمان او عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه