English

پاکسازی ضایعات پلاستیکی مناطق حاشیه ای ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان همواره در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و توجه به ارتقاء آگاهی و آموزش های لازم در مورد مسایل زیست ‌محیطی و تشویق و ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از زمین و محیط زیست برنامه های مختلفی برگزار می‌کند. هدف اصلی چنین برنامه هایی حفظ محیط از آلودگی و پاکسازی آن از انواع آلاینده‌ها است.

پاکسازی ضایعات پلاستیکی مناطق حاشیه ای ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، در این راستا مدیریت امور شهری و پسماند ذوب آهن اصفهان طی سالیان گذشته ، هر سال چند نوبت و در برنامه های نمادین اقدام به پاکسازی مناطق اطراف نموده است. در جدید ترین برنامه ، در روزهای پایانی سال 1402 و در آستانه بهار و عید نوروز جمعی از کارکنان مدیریت امور شهری و پسماند ذوب آهن در روز دوشنبه 21 اسفند ماه جاری اقدام به پاکسازی مناطق حاشیه کارخانه، در حد فاصل سه راه اطلاعات و پل مرحوم مهندس داریوش آذری در محدوده شهرستان لنجان نمودند. در این برنامه نمادین چند نفر از سرپرستان و کارکنان مدیریت امور شهری و پسماند با دستکش و نایلون های پلاستیکی اقدام به جمع آوری پلاستیک های اطراف و حاشیه های شرکت نمودند.

مصطفی دهقانی سرپرست امور پسماند شرکت در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار ضمن تشکر ازتمامی دست اندرکاران و کارکنان حاضران در این برنامه که وظیفه اصلی را بر عهده داشتند، یادآور شد: ذوب آهن اصفهان همراه با توجه به موضوع حفاظت و نگهداری از محیط زیست در داخل مجموعه خود، به حفاظت و نگهداری از مناطق اطراف توجه ویژه دارد. وی افزود: زمین و طبیعت امانتی الهی و از سرمایه های ملی و همگانی است  و همه باید در حفظ آن بکوشند.

حامد طالبی کارشناس ارشد  امور پسماند مدیریت مدیریت امور شهری و پسماند نیز در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار یادآور شد: در روز 21 اسفند ماه سال جاری در تداوم اقدامات زیست محیطی و تعیین شده خود و با شعار استقبال از بهار با طرح مسیر سبز – ایران پاک، اقدام به پاکسازی حاشیه بیرونی کارخانه در حد فاصل سه راه اطلاعات و پل مرحوم مهندس داریوش آذری از ضایعات پلاستیکی نمود.

وی تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان همواره  تلاش می کند ، با  انجام هرگونه اقدام لازم و فرهنگ سازی، انگیزه و مشارکت عمومی کارکنان و جامعه در زندگی کاری، فردی وتفریحات شان در زمینه پاکسازی و حفاظت از محیط زیست را ارتقاء دهد تا همیشه با محیطی پاک و به دور از آلاینده ها همراه باشیم. امروز نیز مردم و مسافران جاده شاهد فعالیت ما بودند و امید می رود که با دیدن تلاش افراد برای جمع کردن ضایعات سعی کنند که ضایعات خود را در داخل ماشین های خود و در محل های تعیین شده قرار دهند و محیط را پاک و تمیز نگه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه