English

تقدیر معاون مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برگزاری جشنواره سلامت در پارک لاله

مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری هفته سلامت در منطقه 6 با حضور معاون مدیرکل سلامت شهرداری تهران، دبیرکل کانون پزشکان شهر تهران و مدیران شهرداری منطقه 6 برگزار شد.

تقدیر معاون مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برگزاری جشنواره سلامت در پارک لاله

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، امیری معاون مدیرکل سلامت شهرداری تهران با تقدیر از دست اندرکاران شهرداری منطقه 6 گفت: برنامه ما در شهرداری تهران ارائه خدمات مطلوب در همه حوزه ها به شهروندان بوده و در همین راستا برگزاری جشنواره سلامت در پارک لاله تاثیر بسزایی در آشنایی مردم با این خدمات داشت.

او با اشاره به اینکه باید بتوان از ظرفیت کانون های سلامت محلات بیشترین بهره را برد اضافه کرد: در همین راستا شناسایی محلات کم برخوردار و ارائه خدمت به آنها از اهمیت ویژه برخوردار است.

دکتر بیرق پور، دبیرکل کانون پزشکان شهر تهران نیز در این مراسم گفت: بیشترین پزشک ها و مطب ها در منطقه 6 قرار دارند و باید بتوان از این ظرفیت در جهت خدمت رسانی به مردم بهره برد.

دانشور، جانشین معاونت اجتماعی منطقه 6 نیز با بیان اینکه در هفته سلامت تمامی کانون ها و سازمان های درمان محور منطقه خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دادند گفت: این خدمات در طول سال نیز باید ادامه داشته باشد تا شهروندان برای مسائل درمانی خود در تنگنا نباشند.

اسماعیلی، مدیراداره سلامت منطقه 6 نیز با اشاره به برگزاری جشنواره ها و همایش های سلامت محور در طی هفته سلامت گفت: با مشارکت کانون های دهگانه سلامت محلات توانستیم خدمات خوبی را در هفته سلامت به شهروندان ارائه کنیم.

گفتنی است در این مراسم از سازمان ها و نهادهای درمانی که طی این هفته برای ارتقای سلامت شهروندان و ارائه آموزش های خودمراقبتی تلاش کرده بودند تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه