English

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

برپایی ۳۰ غرفه سلامت در پارک لاله به مناسبت هفته سلامت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برپایی 30 غرفه سلامت در پارک لاله همزمان با شروع هفته سلامت خبر داد و گفت: جشنواره سلامت پارک لاله با شعار زندگی سالم و با نشاط از اول تا هفتم اردیبهشت برگزار می شود.

برپایی 30 غرفه سلامت در پارک لاله به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه در این غرفه ها خدمات سلامت محور به شهروندان ارائه می شود گفت: کارشناسان و پزشکان ماهر با استقرار در این غرفه ها پاسخگوی شهروندان بوده و آموزش های خود مراقبتی را به انها ارائه می کنند.

الله ویردی تست رایگان قندخون، فشارخون، دیابت و ایدز را از جمله خدمات ارائه شده در جشنواره سلامت پارک لاله دانست و اضافه کرد: جشنواره سلامت در تمام سراهای محلات نیز برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی سلامت در 14 سرای محله گفت: خودمراقبتی اصلی است که اگر بتوانیم آن را در میان شهروندان نهادینه کنیم از بسیاری از بیماری ها کاسته می شود.

الله ویردی تصریح کرد: ازدیگربرنامه های این هفته عیادت از بیماران بیمارستانهای سطح منطقه و بازدید ازخانه سالمندان و آسایشگاههای معلولین با حضور مدیران ارشد منطقه خواهد بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 ادامه داد: نواختن زنگ سلامت به وسیله شهردار منطقه در مدارس سطح منطقه، برگزاری همایش سفیران سلامت درسالن آمفی تئاتر خانه اندیشمندان علوم انسانی، اجرای نمایش میدانی با موضوع زندگی سالم و با نشاط، برگزاری تورهای تفریحی آموزشی با محور سلامت و برپایی ایستگاههای سلامت در مترو های هفت تیر و طالقانی، بازار میوه و تره بار توانیر و جلال آل احمد و همچنین سایر بوستانهای سطح منطقه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای هفته سلامت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه