English

احمد پایان:

۵۳ درصد سالمندان در هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: 60 هزار و 743 نفر سالمند، تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان هستند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

53 درصد سالمندان در هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد پایان  معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان ضمن گرامی داشت هفته‌ی تکریم سالمندان، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد توجه به‌سلامت سالمندان و ارتقاء کیفیت زندگی این عزیزان می‌باشد که تحقق این امر مستلزم همکاری تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای تکریم از منزلت سالمندان و توجه به رفع مسائل و مشکلات آن‌ها است.

وی ضمن تشریح برنامه‌های کمیته امداد در هفته‌ی تکریم سالمندان، گفت: برگزاری همایش تجلیل از سالمندان، اعزام سالمندان تحت حمایت به مشهد مقدس، دیدار و دلجویی از خانواده‌های سالمند و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خصوص تغذیه و مسائل بهداشتی از اهم برنامه‌های کمیته امداد هرمزگان در هفته تکریم سالمندان است.

پایان از آمار 53 درصدی سالمندان تحت حمایت این نهاد در استان هرمزگان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمارها، جمعیت سالمندان استان هرمزگان 114 هزار و 250 نفر می‌باشد که 60 هزار و 743 نفر از آن‌ها تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: 47 هزار و 133 نفر از سالمندان تحت حمایت این نهاد در مناطق روستایی و مابقی در حوزه شهری سکونت دارند.

پایان، خدمات عمومی همچون کمک‌معیشت، خدمات درمانی و بهداشتی، توان‌بخشی، مسکن و برنامه‌های فرهنگی را ازجمله خدمات ارائه‌شده به سالمندان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: هدف از ارائه این خدمات ارتقاء کیفیت زندگی، بهبود وضعیت بهداشت و سلامت سالمندان تحت حمایت، افزایش امید به زندگی و ایجاد نشاط در بین سالمندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه