English

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی مطرح کرد

تبلیغات منبع مهم کسب درآمد اتوبوس رانی هستند/پخش کلیپ های آموزشی شهروندی از نمایشگرهای ایستگاه ها

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن تاکید بر آموزش های شهروندی، بدنه اتوبوس ها را از موثرترین روشهای تبلیغات محیطی شهری در دنیا برشمرد و گفت: اتوبوس یک رسانه شهری متحرک و موثر است و در تمام دنیا از اتوبوس و تبلیغات روی آن به عنوان مهمترین ابزار رسانه ای نام برده و استفاده می‌شود.

تبلیغات منبع  مهم  کسب درآمد اتوبوس رانی هستند/پخش کلیپ های آموزشی شهروندی از نمایشگرهای ایستگاه ها

به گزارش خبرگزاری موج، پیمان سنندجی درباره تبلیغات روی بدنه و داخل اتوبوس‌ها گفت: اتوبوس یک رسانه شهری متحرک و موثر است و در تمام دنیا از اتوبوس و تبلیغات روی آن به عنوان مهمترین ابزار رسانه ای نام برده واستفاده می‌شود. بنابراین نبایستی این ظرفیت رسانه ای را از دست بدهیم. ضمن اینکه در این شرایط اقتصادی کنونی، می‌توان روی تبلیغات به عنوان یک منبع درآمدی برای اتوبوسرانی ها، حساب باز کرد.

به گفته مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی در شهر تهران، حدود یک سال و نیم است که تبلیغات روی اتوبوس‌ها به دلایل مختلف حذف شده اما ما پیگیر هستیم تا بتوانیم با شرایط بهتر و جدیدتری این کار را برنامه ریزی و انجام دهیم.

سنندجی با اشاره به نمایشگرهایی که در ایستگاه‌های اتوبوس شهر تهران نصب شده است، گفت: این نمایشگرها برای ارائه سیستم های اطلاع‌رسانی مانند زمانبندی حرکت اتوبوس‌ها، خبر ترافیکی و... برای آگاهی بخشی به مسافران و شهروندان هستند. در حال حاضر 650 نمایشگر در ایستگاه‌ها نصب داریم که بخشی از آنها (حدود 25 تا 30 درصد) با مشکل قطعه و مسائل فنی مواجه شده اند. همچنین شرکت کنترل ترافیک تهران متولی نگهداری این نمایشگرها است که رفع نواقص آن در حال انجام است.

وی در خاتمه افزود: این شرکت در بخش آموزشهای شهروندی و در جهت کمک به ارتقاء فرهنگ عمومی با استفاده از تصاویر متحرک و گویا، کلیپ های آموزشی را تهیه کرده که در نظر دارد از طریق این مانیتورها در اختیار شهروندان قرار دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه