English

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پرداخت ماهیانه ۲۳۰ میلیارد تومان به بازنشستگان و بیمه شدگان سیستان و بلوچستان

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور اجرای تعهدات بیمه‌ای و درمانی، هر ماه مبلغی حدود ۲۳۰ میلیارد تومان به بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در این استان پرداخت می شود.

پرداخت ماهیانه ۲۳۰ میلیارد تومان به بازنشستگان و بیمه شدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، محمد خیاطی بیان داشت: نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی قرار دارند، بطوریکه تعداد بیمه‌شدگان اصلی و تبعی این سازمان در کل کشور بالغ بر ۳۸ میلیون نفر و در استان سیستان و بلوچستان، ۸۴۶ هزار نفر است که از این تعداد ۲۳۴ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۵۱۸ هزار نفر تبعی هستند.

او با اشاره به اینکه ۲۷ درصد جمعیت سیستان و بلوچستان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، اظهار داشت: تعداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان در این استان، ۹۳ هزار نفر است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اضافه کرد: ۷ بیمارستان و مرکز درمانی تخصصی و عمومی سازمان در سیستان و بلوچستان بطور رایگان به جامعه هدف خدمت ارائه می‌کنند.

خیاطی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی حامی و پشتیبان همیشگی جامعه کار و تولید کشور بویژه سیستان و بلوچستان است.

او افزود: اگر واحدهای تولیدی ما فعال باشند؛ عملکرد تامین اجتماعی نیز قوی است، بنابر این اهتمام مجموعه تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان حمایت از کارگران و کارآفرینان، رفع موانع تولید و رونق اشتغال پایدار است.

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در طی سال‌های اخیر، نیز گفت: سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در راستای تسهیل دسترسی مخاطبین به خدمات، فراتر از زمان و مکان طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفته است و در حال حاضر، خدمات کاملی به صورت الکترونیکی در حوزه‌های کارفرمایی، بیمه شدگان و بازنشستگان در دسترس است.

خیاطی تکریم مراجعین و جلب رضایت آنان را از مهمترین اولویت های تأمین اجتماعی در این استان دانست و تصریح کرد: در این راستا اقدامات مهمی در واحدهای تابعه انجام شده و قویاً ارتقاء سطح خدمت رسانی بصورت مستمر در برنامه ریزی های کلان سازمان گنجانده شده است . او اظهار داشت: هم اینک خدمان سازمان تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان از طریق ۱۴ شعبه ثابت و ۸ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری، به مردم شریف انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه