English

رئیس جمهور پنجشنبه به استان سمنان می رود/کمبود نیروی کارگری اصلی ترین دغدغه استان

استاندار سمنان گفت: ۵۵۵ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌ها نیاز است.

رئیس جمهور پنجشنبه به استان سمنان می رود/کمبود نیروی کارگری اصلی ترین دغدغه استان
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، استاندار سمنان در نشست خبری با بیان اینکه پنجشنبه رئیس جمهور به استان سمنان سفر می کند اظهار کرد: به ۲ دلیل سفر حجت الاسلام رئیسی به استان سمنان با تاخیر مواجه شد یکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگری ماه مبارک رمضان و انشالله در پنجشنبه هفته جاری سفر حجت الاسلام رئیسی به استان سمنان برگزار خواهد شد.

محمد رضا هاشمی گفت: ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح‌های سفر در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان جذب شده است که بیشترین جذب منابع اعتبارات در سفر دور اول رئیس‌جمهور بوده است.

وی توضیح داد:دور اول سفر هیات دولت به استان سمنان، ۱۴۵ مصوبه داشت که در تنها در حوزه عمرانی بالغ بر ۳۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح‌ها اختصاص یافت.

همچنین از ۱۳۷ طرح دور اول سفر، ۲۶ مصوبه کاملا اجرا شده، ۸۶ مصوبه در حال اجراست.

استاندار سمنان بیان داشت:۵۵۵ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌ها نیاز است.

به گفته هاشمی در دور دوم سفر حجت الاسلام رئیسی به استان سمنان پروژه‌هایی با درصد پیشرفت بالا را با اعتبار ۹ هزار و ۲۴۶ میلیارد تومان پیشنهاد تخصیص اعتبار کردیم که ۷۱۶۰ میلیارد تومان در مصوبات اولیه گنجانده که بخش اعظم این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه اصلی ترین دغدغه استان سمنان کمبود نیروی کارگری است. تصریح کزد: در حال حاضر 18 هزار کمبود نیرو در استان وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه