English

رئیس مجلس شورای اسلامی به اسماعیل هنیه تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و تعدادی از اعضای خانواده اش را تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی به اسماعیل هنیه تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری موج

، متن پیام محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه و تعدادی از اعضای خانواده‌ وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برادر گرامی جناب آقای اسماعیل هنیه

سلام علیکم؛

خبر شهادت سه تن از فرزندان رشید جناب‌عالی و تعدادی از اعضای خانواده ایشان در پی ترور هدفمند رژیم جنایتکار صهیونیستی به اردوگاه الشاطی، موجب تأسف و تألم عمیق اینجانب گردید.

این جنایت؛ بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک کش را بر جهانیان نمایان ساخت. رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را آشکار ساخت و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین‌الملل ندارد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. »

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه