English

وزرای خارجه ایران و امارات تأکید کردند:

فشار جوامع اسلامی بر رژیم صهیونیستی باید مضاعف شود

وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با همتای اماراتی بر لزوم همکاری کشورهای اسلامی برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

فشار جوامع اسلامی بر رژیم صهیونیستی باید مضاعف شود
به گزارش خبرگزاری موج

، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی در گفت‌وگوی تلفنی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

حسین امیرعبداللهیان در این‌ گفت‌وگوی تلفنی ابراز امیدواری کرد که به برکت ماه مبارک رمضان و به یُمن عید سعید فطر شاهد تقویت بیش از پیش روابط و همکاری بین همه کشورهای اسلامی در راستای خیر و صلاح ملت های مسلمان باشیم.

وزرای امور خارجه دو کشور در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین در مورد آخرین تحولات دوجانبه، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و سایر تحولات منطقه ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در ماه رمضان و به‌ خصوص در ایام عید سعید فطر علیه مردم روزه دار فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری، بر لزوم همکاری و انسجام مواضع کشورهای اسلامی برای تحت فشار قرار دادن این رژیم و حامیان آن جهت پایان بخشیدن به کشتار مردم فلسطین و خاتمه هر چه سریع تر فاجعه بزرگ انسانی علیه فلسطینیان به خصوص علیه ساکنین غزه تاکید و ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پیگیری کشورهای اسلامی در مجامع اسلامی و بین المللی، شاهد ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و خروج مردم مظلوم غزه از شرایط دشوار کنونی باشیم.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی بر تداوم تماس ها و رایزنی های فی مابین تاکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه