English

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

شهادت مزد جهاد شهید صیاد شیرازی بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: منافقین خیال کردند صیاد را به شهادت رساندند اما شهادت مزد جهادی بود که خداوند به این شهید بزرگوار اعطاء کرد.

شهادت مزد جهاد شهید صیاد شیرازی بود
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین بیست و پنجمین سالگرد سپهبد شهید علی صیاد شیرازی اظهار داشت:  شان سرباز یکی از مواردی بود که برای این شهید بزارگوار بسیار بر آن تاکید داشت.

وی در خاطره ای از شهید صیاد شیرازی، افزود: روزی این شهید بزرگوار در زمان جنگ به قرارگاه کربلا آمدند، طبق عادت به سربازانی که در حوزه خدمات بودند گفته شد که پوتین سپهبد صیاد شیرازی را واکس بزنند، بعد از اینکه ایشان مطلع شدند به حدی  عصبانی و خشمگین شدند که در صورت این مرد بزرگ نمایان بود، در تذکر و نصحیتی به من گفت" سرباز را به گماشته تبدیل نکنید، عظمت سربازی را خار نکنید، سرباز شرافت سربازی دارد" .

امیر حیدری بیان کرد:  تا امروز تلاش کردم این رفتار شهید صیاد شیرازی را در خود نهادینه کنم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس شهید صیاد صدر نشین همه فرمانده هان بود چرا که هر فعالیتی که انجام می دادند با اخلاص و بدور از دیده شدن بود.

 

بیشتر بخوانید: 

بیست و پنجمین سالگرد سپهبد شهید علی صیاد شیرازی

 

وی با اشاره به حضور سپهبد صیاد شیرازی در هوانیروز کرمانشاه در زمان عملیات مرصاد منافقین، عنوان کرد:  در این عملیات مقصد منافقین کرمانشاه، همدان و در نهایت تهران بود که شهید صیاد شیرازی با حضور در هوانیروز طومار آنها را برای همیشه پیچید و همین موضوع سبب کینه آنها شد.

امیر حیدری بیان کرد: منافقین خیال کردند صیاد را به شهادت رساندن اما شهادت مزد جهادی بود که خداوند به این شهید بزرگوار اعطاء کرد.

وی اظهارکرد: منافقین پس از به شهادت رساندن سپهبد صیاد شیرازی چند روز جشن گرفتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه پایانی بجز شهادت نمی‌توانست در انتظار این شهید بزرگوار باشد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون صیادها، بسیجیان، ارتشیان و سپاهیان شهید و امامین انقلاب ایران در دنیا قدرت آفرینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه لقب اصلی کودک کشی ویژه آمریکا است، بیان کرد:  او با حمایت همه جانبه از اسرائیل زمینه جنایت را فرآهم می کند.

امیر حیدری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با جنایات خود روی جلادان تاریخ را سفید کرده است، افزود: کجای عالم می بیند بیمارستان ها که مصدومان و مجروحان در آن قرار دارند را تصرف کرده و منفجر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه