English

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

اسرائیل چهار سال پیش روی خود را نخواهد دید

سردار علی فدوی گفت: با توجه به ظلم هایی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد فکر می کنم حتی چهار سال پیش رو را هم نخواهد دید.

اسرائیل چهار سال پیش روی خود را نخواهد دید

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای مستشاری سپاه پاسداران که در حمله موشکی نظامیان صهیونیست به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر چه بیش از بیست سال از محاصره غزه  توسط رژیم صهیونیستی می گذرد اما اکنون شش ماه است که این رژیم کودک کش جنایت های خود را به اوج رسانده است.

وی با بیان اینکه این رژیم منحوس بیش از 34 هزار نفر غیر نظامی  که  بیش از نیمی از آنها زن و کودک هستند را به شهادت رسانده است، افزود: شرارت و خباثت از این چنین مجموعه ای که اصالت ندارد و هیچ وقت دولت و کشور کامل  نبوده و نخواهد شد دور از انتظار نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی راهی جز از بین رفتن ندارد، طبق آیات قرآن اصلی ترین عاملی که اینها را از بین میبرد ظلمی است که بر مردم بی دفاع روا می دارد، این وعده خداوند است و حتما محقق خواهد شد.

سردار فدوی در واکنش به صحبت هایی که از سوی رژیم صهیونیستی گفته می شود ایران به این حمله پاسخی نخواهد داد و خود را درگیر جنگ نخواهد کرد، بیان کرد: برای مجموعه با  اصالتی که بر مبنی اسلام و انقلاب اسلامی و شهدا است مجموعه شیاطین نمی تواند تصمیم ساز باشد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم 80 سالگی خود را نخواهد دید، عنوان کرد:  با توجه به این ظلم هایی که انجام می دهند من فکر می کنم حتی چهار سال پیش رو را هم نخواهد دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به اینکه هراس در بین رژیم صهیونیستی پس از تهدیدات ایران افتاده است، گفت: در پاسخ به اینها باید به صحبت  امام خمینی (ره) و شهید بهشتی اشاره کرد که" بترسید و از ترس بمیرید" و این اتفاق خواهد افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه