English

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور پاسخ داد:

چرا عملیات تروریستی راسک و چابهار طولانی شد؟

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور علت اصلی طولانی شدن عملیات علیه تروریست ها در راسک و چابهار را تشریح کرد و گفت: تمام عوامل عملیاتی این حملات تروریستی کشته شدند و هیچکدام جان سالم به در نبردند.

چرا عملیات تروریستی راسک و چابهار طولانی شد؟
به گزارش خبرگزاری موج

، میر احمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در تشریح آخرین اخبار حمله تروریستی راسک و چابهار به بخش خبری ۲۱ گفت : ۱۸ نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند و برآورد فرمانده های میدانی این است که این عدد به ۱۹ تروریست برسد زیرا برخی پیکرهای متلاشی شده تروریست ها قابل شناسایی نیستند.

وی ادامه داد: تمام عوامل عملیاتی این حملات تروریستی کشته شدند و هیچکدام جان سالم به در نبردند، این یک استثنا است؛ که در چنین حجمی در چند نقطه متفاوت و همزمان عملیات صورت بگیرد و تمامی عوامل عملیاتی کشته شوند. این عملیات از نظر توان عملیاتی و قدرت فرماندهی و مدیریتی مثال زدنی و قابل تقدیر و ستایش است.

میر احمدی گفت: با رشادت‌ها و شجاعت و آمادگی نیروهای حافظ امنیت هیچ کدام از اهداف تروریستی در راسک و چابهار محقق نشد.

وی با بیان اینکه هدف این ها تصرف مقر سپاه در راسک و به شهادت رساندن نیروهای حافظ امنیت بود، اظهار داشت: در چابهار می‌خواستند مقر سپاه و مقر انتظامی و دریابانی را تصرف کنند که موفق نشدند و همه تروریست ها به هلاکت رسیدند.

میر احمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در مورد علت طولانی شدن عملیات اخیر گفت: عناصر تروریست با گروگان گرفتن مردم بی‌گناه و سپر انسانی قرار دادن آنها مشکلاتی را برای عملیات رزمندگان ایجاد کردند.

وی اظهار داشت: فرماندهان سپاه و انتظامی با تدبیر و درایت تمامی گروگان ها را به سلامت آزاد کردند و بعد از آن عملیات را با موفقیت انجام دادند.

وی اظهار داشت : در بین شهدای ما در شهرستان راسک،۴ شهید بلوچ و اهل سنت در برابر تروریست های اجاره ای صهیونیست ها مقاومت کردند.

میر احمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد : طبق گزارش های اولیه دستگاه های اطلاعاتی عناصر تروریستی ایرانی در این عملیات حضور نداشتند و هویت واقعی این افراد در حال بررسی است.

میراحمدی گفت: دو عنصر پشتیبان که زمینه حضور این افراد برای انجام عملیات را در شهرستان چابهار فراهم کرده بودند که عناصر غیر ایرانی بودند توسط دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از حیث غلبه مدیریت و شکست این اقدامات تیم های تروریستی ،باید حافظان امنیت را تحسین کرد، اظهار داشت: تعداد شهدا تا کنون 10 نفر می باشد و چند تن از مجروحین حال مساعدی ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه