English

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

توان و ظرفیت نیروی دریایی ارتش در تامین امنیت شناورها ارتقا یافته است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: توان و ظرفیت نیروی دریایی ارتش در حفاظت و تامین امنیت شناورها ارتقا یافته است.

 توان و ظرفیت نیروی دریایی ارتش در تامین امنیت شناورها ارتقا یافته است
به گزارش خبرگزاری موج

، دریادار شهرام ایرانی صبح شنبه در حاشیه محفل انس با قرآن در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی به‌منظور ارتقای توان اطلاعاتی و عملیاتی ارتش برگزار شده است.

وی اضافه کرد: طی ۴ سال گذشته‌، رزمایش مشترک مرکب از ایران و روسیه و چین برگزار شده و شاهد برگزاری متفاوت این رزمایش بودیم و با افزایش کشورهای شرکت‌کننده همراه بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از افزایش تعداد شناورهای ایران، روسیه و چین در این رزمایش خبر داد و بیان کرد: امسال شاهد برگزاری یک رزمایش متفاوت از نظر توانمندی و ظرفیت نسبت به سال‌های قبل بودیم.

وی با اشاره به اعزام اسکورت‌ها، شناورها و ناوشکن‌ها در دریاها و اقیانوس‌ها، افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش نقش و تأثیر بسزایی در تأمین امنیت شاهرگ حیات اقتصادی کشور و تأمین امنیت کشتیرانی در عمق اقیانوس‌ها دارد.

ایرانی ادامه داد: در همین راستا ناوگروه ۹۷ نیروی دریایی ارتش شامل ناوشکن الوند و یک یگان پشتیبانی در خلیج عدن و دریای سرخ در حال اسکورت شناورهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه