English

پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی، از موثرترین ابزارهای مقابله با نقشه‌های بیگانگان است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به این‌که پدافند هوایی، از موثرترین ابزارهای مقابله با نقشه‌های بیگانگان است، ابراز داشت: پیشرفت در عرصه علوم پدافندی، همزمان با تجهیز یگان‌های پدافندی به تسلیحات دفاعی کارآمد، به ایجاد امنیت پایدار و آسمانی امن می‌انجامد.

پدافند هوایی، از موثرترین ابزارهای مقابله با نقشه‌های بیگانگان است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ علیرضا الهامی از منطقه پدافند هوایی شمال(تهران) بازدید کرد و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان اظهار داشت: افزایش توان دفاعی و ارتقا قدرت بازدارندگی مستلزم داشتن بینش صحیح و پدافندی قوی است.

وی با اشاره به این‌که «پدافند هوایی، از موثرترین ابزارهای مقابله با نقشه‌های بیگانگان است»، خاطرنشان کرد: پیشرفت در عرصه علوم پدافندی، همزمان با تجهیز یگان‌های پدافندی به تسلیحات دفاعی کارآمد، به ایجاد امنیت پایدار و آسمانی امن می‌انجامد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن تمجید از عملکرد مثبت مجموعه پدافند هوایی ارتش در تأمین امنیت آسمان کشورمان، تصریح کرد: دشمنان ما می‌دانند که مرزبانان مرزهای هوایی کشورمان، لحظه‌ای از جهاد و تلاش شبانه‌روزی دست بر نمی‌دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه