English

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

بسیجیان برای کمک به سازمان منابع طبیعی پای کار هستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی ابراز داشت: بسیج به عنوان حلقه میانی و تشکیلات انقلاب اسلامی است و برای کمک به سازمان منابع طبیعی کشور پای کار آمده است.

بسیجیان برای کمک به سازمان منابع طبیعی پای کار هستند
به گزارش خبرگزاری موج

، آیین مشترک درختکاری در نیروهای مسلح صبح امروز (۱۵ اسفند) با شعار «ایران سرسبز؛ ایران قوی» با حضور امیر «عزیز نصیرزاده» جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار «محمد زهرایی» مسؤول سازمان بسیج سازندگی و جمعی از مسوولان لشکری و کشوری در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

سردار «محمد زهرایی» مسؤول سازمان بسیج سازندگی در این مراسم اظهار کرد: ما سه دلیل برای مشارکت در طرح نهال‌کاری داریم که عبارتند از ۱- تحقق فرمان مقام عظمای ولایت در کاشت سه نهال توسط هر ایرانی، ۲- برای دادن پاسخ محکم به دشمن که مساله محیط زیست و منابع طبیعی را می‌خواهد به خیال واهی خود به تهدید برای انقلاب اسلامی تبدیل کند و ۳- برای آینده ایران سبز ایران اسلامی و میراث فرزندان‌مان.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان حلقه میانی و تشکیلات انقلاب اسلامی است و برای کمک به سازمان منابع طبیعی کشور پای کار آمده است.

سردار زهرایی گفت: هر سال ۵۰ میلیون نهال ان‌شاءالله در کار مشترک با منابع طبیعی و با محوریت رده‌های بسیج و البته بسیجیان عزیز همیشه در صحنه و جهادگران کاشته خواهد شد.

وی گفت: بسیج در فصل جدیدی از همکاری با وزارت جهاد کشاورزی به زراعت چوب می‌پردازد به نحوی که نهال کاری به صورت اقتصادی دنبال شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی در تشریح جزییات این طرح تصریح کرد: واگذاری زمین با منابع طبیعی، بسیج‌کنندگی مردم و واگذاری تسهیلات با بسیج سازندگی خواهد بود تا ان‌شاءالله بتوانیم در موضوع اقتصاد مقاومتی از دریچه منابع طبیعی کمک مؤثری به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی کنیم.

وی گفت: سازمان بسیج مستضعفین به عنوان مردمی‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی بسیار مهم است که بتواند این فرمان مقام معظم رهبری را با همکاری مشترک با سازمان منابع طبیعی تحقق ببخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه