English

محسن رضایی:

دنیا به زودی مقابل ما تسلیم می شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نزدیک بودن به قله پرداخت و ابراز داشت: منظور معظم له این است که دنیا به زودی مقابل ما تسلیم می شود.

دنیا به زودی مقابل ما تسلیم می شود
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن رضایی در همایش گرامیداشت شهدای عملیات‌های بدر و خیبر افزود: من سالها با این عزیزان از نزدیک زندگی کرده ام ولی با توجه به عمق وجود این ۲ برادر بزرگ، توصیف شخصیت و ایمان آنان سخت است‌

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی سرزمین شهدا و فداکاری های بزرگ است، اضافه کرد: همه این شهدا به ویژه شهیدانی نظیر آقامهدی و حمید باکری در دفاع مقدس شکل گرفتند.

وی با بیان اینکه ارتش متجاوزی که به ایران حمله کرد، ارتش دست نخورده بوده ولی در ایران از سرهنگ به بالا همه رفته بودند، اظهار کرد: دشمن بعثی علاوه بر آن توسط ۳۶‌ کشور پشتیبانی می شد ولی ما کسی جز خدا و مردم‌را نداشتیم و این موارد نشانه نابرابری جنگ تحمیلی بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: با توجه به این موارد، راز شناختن علت پیروزی ما در این جنگ، شناخت در مورد شخصیت شهدایی نظیر مهدی و حمید باکری است.

رضایی با بیان اینکه شهید حمید باکری فوق العاده شجاع و مطیع امر برادرش آقامهدی بود، گفت: برادران باکری از رزمندگان متعهد، تحصیل کرده و کاردان و آگاه بودند که شجاعت های بسیاری در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی افزود: شهید مهدی باکری هم رشادت ها و تدابیر بسیاری در دوران دفاع مقدس داشت ولی اهل دیده شدن نبود که ما نیز باید پیرو راه ایشان باشیم و برای دیده شدن کار انجام ندهیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز هم در بین جوانان نظیر شهیدان باکری داریم، اضافه کرد: اکنون درجنگ اقتصادی نامشروع و غیرانسانی قرار داریم ولی پایمردی های زیادی را در مقابل دشمنان می بینم.

فرمانده دوران دفاع مقدس درخصوص غزه و اوضاع آن نیز اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون جمعیت بعد از ۱۰ سال محاصره، مقابل رژیم صهیونیستی با پشتیبانی همه کشورهای استکبازی ایستاده و هزاران شهید داده اند.

رضایی تاکید کرد: مطمئن باشید راه شهید باکری فلسطین را به پیروزی می رساند و البته همین امروز هم‌ صهیونیست ها با وجود ددمنشی زیاد، دستاوردی در غزه نداشتند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند گفت: دشمنان ما هم در رابطه با تحریم های اقتصادی در باتلاق گیر کرده اند و سال های آینده، سال های بهره برداری از سرمایه گذاری ۴۵ سال گذشته ملت ایران است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نزدیک بودن به قله پرداخت و افزود: منظور معظم له این است که دنیا به زودی مقابل ما تسلیم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه