English

معاون رئیس‌جمهور:

دولت مردمی کار را به وسیله خود مردم انجام می‌دهد

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ابراز داشت: دولت مردمی کار را به وسیله خود مردم انجام می‌دهد. ما با بخش‌نامه یا دستورالعمل و با استفاده از امکانات دولتی نمی‌توانیم کارهای فرهنگی را انجام دهیم، بلکه مردم، حلقه‌های میانی، گروه‌ها و جمعیت‌ها باید در میدان فرهنگی و اجتماعی جلودار باشند.

دولت مردمی کار را به وسیله خود مردم انجام می‌دهد
به گزارش خبرگزاری موج

، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و‌ خانواده در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا گفت: ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه داده و چراغی که روشن کردند را روشن نگه داریم و اجازه ندهیم با حرکت‌های شیطانی که دشمنان در سطح جهانی انجام می‌دهد، این راه و این نور خاموش شود. البته راه سختی است. شما شهید زندگی می‌کنید و تمام لحظات‌تان را برای ادامه و حفظ آن راه صرف می‌کنید و قطعاً اجر شهید خواهید داشت.

وی افزود: حقیقتاً خانواده شهدا وارثان و ادامه‌دهنده راه شهیدان هستند. ان‌شاءالله خدا سایه همه شما را بر سر ما، این کشور و همه مردم نگه دارد و طول عمر باعزت به شما عطا کند.

وی همچنین بیان کرد: پرداختن به مساله جوانان و نوجوانان و از دست رفتن هویت آنها کاری است که دشمن دارد در مورد مسائل فرهنگی انجام می‌دهد.

خزعلی با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد هویت جوانان و نوجوانان ما را از آن‌ها بگیرد، گفت: ما نیاز داریم که کار جدی فرهنگی داشته باشیم و باید این هویت را به جوانان بازگردانیم. این کار باید به شیوه‌ای انجام شود که تأثیرگذار باشد و خانواده‌های شهدا می‌توانند این کار مهم را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: ما نیاز داریم که روح انقلابی، روح اسلام و روح حجاب و عفاف را در درون بچه‌ها نهادینه کنیم، شعار دادن و پرداختن به کفایت نمی‌کند. شما شهادت و ایثار را با تمام وجود احساس کردید و چشم امید ما برای این تأثیرگذاری بر جوانان و نوجوانان هستید.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همچنین گفت: بهتر است در بین خانواده‌های شهدا انجمن‌های متعدد تشکیل شود و با یاری یکدیگر مسائل فرهنگی را ارتقا بخشیم.

وی افزود: دولت مردمی کار را به وسیله خود مردم انجام می‌دهد. ما با بخش‌نامه یا دستورالعمل و با استفاده از امکانات دولتی نمی‌توانیم کارهای فرهنگی را انجام دهیم، بلکه مردم، حلقه‌های میانی، گروه‌ها و جمعیت‌ها باید در میدان فرهنگی و اجتماعی جلودار باشند.

وی در پایان یادآور شد: جمهوری اسلامی به تعبیر شهید سلیمانی، حرم است. این حرم را باید پاس داشت زیرا اگر این حرم ضعیف شود، دشمن قوی می‌شود و هجمه‌ها را به صورت واضح‌تر و وسیع‌تری انجام خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه