English

سخنگوی شورای نگهبان:

دیر باز شدن برخی شعب اخذ رای تنها تخلفات گزارش شده بوده است

به گفته سخنگوی شورای نگهبان، تا به این لحظه گزارش خاصی نبوده و صرفا تاخیرهای جزئی در آغاز به کار رای گیری بوده است که تلفنی حل شد.

دیر باز شدن برخی شعب اخذ رای تنها تخلفات گزارش شده بوده است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران حاضر در حسینیه ارشاد اظهار کرد: در حسینیه ارشاد همچنان ازدحام است و مردم برایشان مهم است که انتخابی دقیق و اگاهانه ای داشته باشد.

وی افزود: از همان دقایق ابتدایی بر امر اجرای انتخابات و هیات‌های انتخابات نظارت داشتیم و گزارش‌هایی که دریافت می‌کنیم با دقت بررسی می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: تا به این لحظه گزارش خاصی را نداشتیم و صرفا تاخیرهای جزئی در آغاز به کار رای گیری بوده است که تلفنی حل شد.

نظیف تصریح کرد: امسال 230 هزار ناظر مردمی شورای نگهبان، 62 هزار ناظر کاندیداها و 800 هزار نفر عوامل اجرایی بر صحت انتخابات نظارت دارند و اگر تخلفی باشد به ما اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: جدا از این عوامل تمام 80 میلیون ایرانی می توانند از طریق سامانه "مردم ناظر" هر تخلفی را که دیدند با مستندات ارسال کنند تا بررسی شود.

نظیف در پایان گفت: از هر 4 نفری که ثبت نام کردند 3 نفر تایید شده است یعنی بستر و فضا برای مشارکت همه اعضا فراهم است و ان شاء الله مردم سرنوشت را به خوبی تعیین می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه