English

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تحکیم نظام جمهوری اسلامی در گرو حضور گسترده در انتخابات پیش رو است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم حضور گسترده عموم مردم در آن گفت: حضور گسترده در انتخابات، موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی است.

تحکیم نظام جمهوری اسلامی در گرو حضور گسترده در انتخابات پیش رو است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با تأکید بر فرمایش فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مبنی بر مشارکت با بصیرت در انتخابات، اظهار کرد: فرمایشات رهبر عزیزمان فصل‌الخطاب همه مردم، دانشجویان و دلسوزان انقلاب و ایران است.

امیر صباحی فرد با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تردید در ملت ایران است، گفت: بر همگان واجب است که با حضور گسترده علاوه بر ناامید کردن دشمنان، در سرنوشت خود نیز سهیم باشند.

وی افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی همواره با حضور به موقع خود در مناسبت‌های ملی و مذهبی و در صحنه‌های حساس، پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی اعلام کرده‌اند.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به اینکه رشد بصیرت جامعه در راستای دشمن‌شناسی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: ملت شریف ایران اسلامی ۴۵ سال است که در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان قسم خورده این نظام، ایستادگی کردند و این مهم همان رشد بصیرت جامعه است که باید تقویت شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اهمیت انتخابات و لزوم حضور گسترده عموم مردم در آن گفت: حضور گسترده در انتخابات، موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی و جواب دندان‌شکن به اقدامات و توطئه‌های استکبار جهانی و ایجاد همبستگی ملی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه