English

عیادت معاون اول رئیس‌جمهور از جانباز گمنام امام زمان (عج)

معاون اول رئیس‌جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از «حاج مجید» یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت ایران اسلامی عیادت کرد.

عیادت معاون اول رئیس‌جمهور از جانباز گمنام امام زمان (عج)
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد مخبر  معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از «حاج مجید» یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت ایران اسلامی عیادت کرد.

مخبر در این دیدار ضمن قدردانی از شجاعت، ایثار و فداکاری همه سربازان گمنام امام زمان (عج) برای تامین امنیت کشور، او را یکی از ذخائر جمهوری اسلامی در عرصه امنیت راهبردی و از یاران دیرین حاج قاسم سلیمانی خواند که خدمات ارزنده و بزرگ وی در حوزه اطلاعاتی و امنیتی برای مردم ایران و سرتاسر جبهه مقاومت اجری عظیم در پیشگاه خداوند متعال دارد.

معاون اول رئیس‌جمهور ضمن دعا برای سلامتی و تاکید بر ضرورت بسیج همه امکانات لازم برای این جانباز گمنام امام زمان(ع)، دستور داد: تا با تشکیل یک تیم مجرب، زندگی و خدمات ۴۵ ساله او برای نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت، مستندسازی و ثبت و ضبط شود.

در این دیدار خانواده و برخی از دوستان ایشان نیز ضمن قدردانی از حضور معاون اول رئیس جمهور، گزارشی از وضعیت جسمانی و سلامتی حاج مجید ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه